hoi ik ben Joey 22 jaar woon in het kleine dorpje Alem bij zaltbommel
ik heb nu een toyota celica T23 luxery edition
ik heb altijd honda gereden waaronder een jaar lang de zwarte crx van stoede, die ik op mijn beurt weer verkocht heb aan een belg.
ongetwijfeld dat er weer een honda terug komt want ook al is het een jappanner toyota motorisch loopt hij toch niet zo lekker
Joanne wrote:Hoi, welkom. Denk je dat je in de toekomst een Type-R wilt rijden?
ik was hard op weg om een type R te kopen maar het budget rijkte nog niet zo ver... en ik moest op dat moment auto hebbe dus heb ik deze gekocht zodat ik straks nog een redelijke inruil heb.
bouwjaar 2000 km stand 70000 2de eigenaar en volledige geschiedenis bekent
maar idd ik hoop volgend jaar type R te rijden met het gefacelifte model 2004 volgens mij
Welkom :zwaaien: Joey. Celica is niet verkeerd, er zijn slechtere tijdelijke oplossingen voorhanden. Veel succes met je zoektocht naar een "echte" auto :twisted:
Joanne wrote:Hoi, welkom. Denk je dat je in de toekomst een Type-R wilt rijden?
ik was hard op weg om een type R te kopen maar het budget rijkte nog niet zo ver... en ik moest op dat moment auto hebbe dus heb ik deze gekocht zodat ik straks nog een redelijke inruil heb. bouwjaar 2000 km stand 70000 2de eigenaar en volledige geschiedenis bekent
maar idd ik hoop volgend jaar type R te rijden met het gefacelifte model 2004 volgens mij
Veel succes daarmee! Hopelijk kom je hier het een en ander te weten :wink:
Welkom!
Toyota is een prima merk, uit eigen ervaaring. :-) Honda is ook niet altijd goed. We hebben een Honda Jazz gehad, nieuw gekocht paar jaar geleden.en daar is aan een vermogen aan verbouwd voor reparaties. Begonnen met twee kapotte ruitensproeimotortjes, daarna linker achter wiellager kapot gegaan en dan nog een defecte motor met gebroken zuigerveren en werd de compleete motor vervangen. :-) en dit binnen 50.000km :-) Gelukkig alles onder garantie, maar toch viel dit vies tegen van een Honda. Maar dit mag allemaal de pret niet drukken.
En ze hebben de embleem toevallig verwisseld en dat werd een H. Hehehe :-) Dus ik kan beter een Renault kopen en maar niet verbazen als dit soort dingen gebeuren?!?!?