Wel vreemd hoe hij onderuit ging.
Uit de lucht was te zien dat (ik meen) Hopkins harder door die bocht ging dan Rossi en dat toch Rossi de gene was die onderuit ging!
Leek wel of hij een verkeerde banden keus gedaan had. Te hard ofzo waardoor zn banden zelfs na 4 ronden nog niet goed op temperatuur waren.
Heel de race kwam hij ook niet in de buurt van de pole tijd die hij notabene zelf neergezet had!
Vreemde zaak....
ja heb het ook gezien,totaal onverwacht hoe hij onderuit ging. zet rossi weer op een honda,is ie zo weer wereldkampioen. toch weer knap gedaan 2e worden met de toch weer wat mindere yamaha...
Wel fenomenaal hoe Rossi dit seizoen zijn achterstand wist in te halen. Ik vind persoonlijk Hayden maar een echte boer, maar goed, hij deed het over het algemeen iets beter dan Rossi. Ik baalde wel toen Rossi viel trouwens... Aan de andere kant, het is het einde van een tijdperk (990cc wordt 800cc) en Honda heeft de eer gehad om het eerste en laatste seizoen als eerste af te sluiten.
De nieuwe 800cc motor ziet er ook wel heel bizar uit. Ik weet niet of ik hem wel mooi vind.
Die zij uitlaten zijn wel bijzonder! Zal een lekker bakkie kabaal maken!