AccordTypeaRd wrote:Ik denk niet dat het veel zin heeft om op de bank te gaan Frans. Misschien komen we wel even kijken maar een run maken zit er niet in.
Wat je wil Ard, ik zou wel benieuwd zijn wat het schoonmaken van de inlaat gebracht heeft.
AccordTypeaRd wrote:Ik denk niet dat het veel zin heeft om op de bank te gaan Frans. Misschien komen we wel even kijken maar een run maken zit er niet in.
Wat je wil Ard, ik zou wel benieuwd zijn wat het schoonmaken van de inlaat gebracht heeft.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk maar dan zou ik ook het hele inlaattraject onder handen moeten nemen.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk maar dan zou ik ook het hele inlaattraject onder handen moeten nemen.
Zou wel interesant zijn wat alleen schoonmaken van de plaat brengt.
Zal nog zien want heb die dag eigenlijk al een afscheid feestje van een collega en moet dat eigenlijk gaan vieren daar ik zelf bijna weg ben :lol:
Hou jullie op de hoogte moest ik toch kunnen ...
ITR1217 wrote:Zal nog zien want heb die dag eigenlijk al een afscheid feestje van een collega en moet dat eigenlijk gaan vieren daar ik zelf bijna weg ben :lol: Hou jullie op de hoogte moest ik toch kunnen ...
Dat beest van u willen we zeker op de dyno aanbidden :-)
Geef u maar een belletje als u last minute langs komt.