Aangezien ik niet van tupperware hou, zijn mijn mods beperkt tot mechanische tuning en interieur!
Mijn stijl? Oem en performance!

Interieur:
- Arospeed shiftknob
- stof van de deurpanelen uit een hatchback DXi
- Originele Honda speakerkappen op de hoedenplank
- oem voetensteun
- Meta systems klasse 1 alarm
- Rechter zonneklep met spiegel
- Momo Race (silver) steering wheel 35cm
- Del Sol VTi seats
- EK9 shiftboot, red stitching

Ice:
- Alpine cda-9847 headunit, 4x45Watt, MP3 en WMA en Ipod
- Alpine KCA-420i Ipod module
- 4x Pioneer TS-E 16cm boxen
Mods:
- Oxigin 1, 15 inch, 7J, ET 38, 4X100
- Bridgestone Potenza RE720 in 195/50/15v
- Witte zijpinkers
- RVS middendemper 2,5 inch diameter
- Remuspijp, enkel vierkant.
- RVS katvervanger
- 4 cm apex verlaagd
- Webasto Hollandia 300 schuif/kanteldak
- Splitfire 7mm sparkplug wires
- Philips NightGuide H4
- DC Sports 4-2-1 ceramic header
- Denso aluminium radiateur
- Rood kleppendeksel gespoten door Marco
- Orange Summit strutbar
- Spoon Sports reservoir covers
- D16Y7/8 camgear gratis
- D16A6/Z2 camshaft verjaardagcadeau
- Koni geel schokdempers, hardheid instelbaar
- Ferodo DS performance brakepads
- TSS grooved and drilled brakediscs 240mm
- Zenki Tuner black open lugnuts 16 pieces, 50 gram per piece (Steel)
- B&M shortshifter (stainless steel) 45047 49% reduced, factory bend
- Energy Suspension shifter bushings
- Injen short ram system Integra Type R
- Kofferbakbekleding verwijderd
- Goodrigde steel brakelines
- Bardahl Dot 5.1 brake fluid
Camspecs
1993 DX D15B7 factory cam
Intake base 1.218 lobe 1.420 lobe lift = .202"
Exhaust base 1.260 lobe 1.426 lobe lift = .166"
1990 Civic Si D16A6/Z2 factory cam
Intake base 1.220 lobe 1.445 lobe lift = .225"
Exhaust base 1.262 lobe 1.455 lobe lift = .193"

Test Results 123pk/145Nm


Deze testresulaten waren met de standaard katalysator en de standaard airbox met K&N drop-in filter.
In de toekomst wil ik Type R rijden! :twisted:
Greets, Michel.