CTR vs Golf Gti

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
HONDA

Post by HONDA »

[quote="H22A7"]@ VTECCIE

Ok ik snap het, ze hadden het dak niet meegerekend. Jij bent de wikipedia op honda gebied begrijp ik? ]

Nee hoor maar als ik iets lees dan onthoud ik het meestal wel en laat ik nou zowat elk Nederlands Honda forum lezen. Plus dat ik zoiets niet post zonder het nagekeken te hebben. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
RedSun

Post by RedSun »

ik post ook niks waar ik niet zeker van ben, snap alleen niet waarom ze dat dakje niet hebben meegerekend. Dacht dat op een VTI elek. dakje standaard was.

I stand corrected!
Nana korobi ya oki
HONDA

Post by HONDA »

Dat sowieso niet, vandaar de benaming VTi of VTi-E. Ach zo leren we nog eens wat van elkaar hier. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
RedSun

Post by RedSun »

That's the whole idea indeedy!
Nana korobi ya oki
BugsM

Post by BugsM »

H22A7 wrote:
@ BugsM EE9 doet zeker 0-100 in 7,1 naar drie hoeft niet want in z'n 1 zit je al op de 70. Die dingen zijn super snel.

In een eg6 en ek4 moet je voor de 100 al naar de 3, dus daar is je verlies. Wat ik wel vreemd vind, omdat de bakverhoudingen onderling van europese b16 allemaal hetzelfde is???
RedSun

Post by RedSun »

Bakverhoudingen etc heb ik geen verstand van maar heb zelf een EE9 gehad en die zat op de 70 in z'n een.
Nana korobi ya oki
Gangaran

Post by Gangaran »

Ging net even een rondje rijden. Wat tref ik naast mij bij de stoplichten? Een golf V GTI...... Moest hem helaas laten gaan, had net mijn motor gestart. Wilde niks geks uithalen, volgende keer als mijn motor op temp is zal ik hem niet laten gaan.
Voodoo

Post by Voodoo »

Gangaran wrote:Ging net even een rondje rijden. Wat tref ik naast mij bij de stoplichten? Een golf V GTI...... Moest hem helaas laten gaan, had net mijn motor gestart. Wilde niks geks uithalen, volgende keer als mijn motor op temp is zal ik hem niet laten gaan.

Good thinking, next time he/she shall feel your wrath!! :twisted:
Gangaran

Post by Gangaran »

Amen!!! :-)
mr. X

Post by mr. X »

Ja dat is erg he! Eentje moeten laten gaan :(
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

mr. X wrote:Ja dat is erg he! Eentje moeten laten gaan :(

Ik krijg bij jou een bepaald beeld van iemand die koste wat kost bij elke sportieve auto die je tegen komt een wedstrijdje met hem doet!

Of die gene nou wel of niet mee doet, je móet en zal net zoals een golf gti rijder er als een bezetene vandoor spuiten.

Bij iedere sportieve auto waar jij het dan zogezegd 'van wint' ga jij er vanuit dat degene er voluit voor ging en wat in de praktijk dus niet altijd zo is...

Met alle respect: maar dit verklaard waarom jij het zogenaamd wint van normaal gesproken veel snellere wagens!

Ik weet ook zeker dat als er b.v. een 355 naast je komt staan en hij een beetje sportiever weg rijd dat jij er vanuit gaat dat deze persoon vol accelereerde en jij weer komt posten dat je het van een Ferrari hebt gewonnen.

’Porsche boxter S, liep zeker niet weg van me, denk dat ik nu sneller ben.’’ Kom op zeg…

Een ITR is snel en licht, maar auto’s als b.v. de V R32, Porsche 911 996, Evo 6 houdt je gewoon niet bij,

Ik wil je niet afvallen maar wees een beetje realistisch, ook voor jezelf!
Image
mr. X

Post by mr. X »

SnoopDogg wrote:
mr. X wrote:Ja dat is erg he! Eentje moeten laten gaan :(

Ik krijg bij jou een bepaald beeld van iemand die koste wat kost bij elke sportieve auto die je tegen komt een wedstrijdje met hem doet!

Of die gene nou wel of niet mee doet, je móet en zal net zoals een golf gti rijder er als een bezetene vandoor spuiten.

Bij iedere sportieve auto waar jij het dan zogezegd 'van wint' ga jij er vanuit dat degene er voluit voor ging en wat in de praktijk dus niet altijd zo is...

Met alle respect: maar dit verklaard waarom jij het zogenaamd wint van normaal gesproken veel snellere wagens!

Ik weet ook zeker dat als er b.v. een 355 naast je komt staan en hij een beetje sportiever weg rijd dat jij er vanuit gaat dat deze persoon vol accelereerde en jij weer komt posten dat je het van een Ferrari hebt gewonnen.

’Porsche boxter S, liep zeker niet weg van me, denk dat ik nu sneller ben.’’ Kom op zeg…

Een ITR is snel en licht, maar auto’s als b.v. de V R32, Porsche 911 996, Evo 6 houdt je gewoon niet bij,

Je concludeert iets in de 2e alinea en daar hou ik helemaal niet van aangezien hetgeen wát je concludeert niet zo is.

ten 2e was je er niet bij dus kan je er ook niets over zeggen.
Want nogmaals waarom zou ik liegen over hetgeen wat ik mee maakt?
En je rijdt toch snelle auto om er lol mee te hebben? Anders had ik wel iets anders gekocht, en ja als ik zie dat iemand zin heeft om te sporten ben ik de beroerdste niet...

Ten 3e zie je écht wel of iemand nu vol gas geeft of niet.

Als ik nou eens zeg dat ik een s2k zoiezo bij been. Zelfs vanaf stilstand. En we gaan dan die auto's vergelijken met een s2k, geloof je het dan wel?

Jammer dat Urvin geen filmpje heeft gemaakt van de rx-7 toen we richting Assen reden. Dat ging namelijk in het begin ook heel erg gelijk op. Maargoed, zul jij (en sommige anderen) vast toch wel niet geloven......
Voodoo

Post by Voodoo »

Kan jou het wat schelen, ook al rijd ie op drie wielen.....om maar iets geks op te noemen.

Is het nog altijd zijn probleem en niet de jouwe...en als je er zo aan irriteert, lees je het gewoon niet :!:

Realistisch...af een toe een lolletje kan geen kwaad..ook al is het auto met veel meer pk's onder de kap.
Gangaran

Post by Gangaran »

Mr. X heeft gelijk, heb het zelf gezien. Denk niet dat die RX-7 niet vol gas ging, hij was degene die kwam uitdagen. Ik denk heel vaak heeft het ook te maken met de "driver". ALs je niet goed kan schakelen lig je zo achter een "R" ook al ben je sneller.
slydawg

Post by slydawg »

Gangaran wrote:Ik denk heel vaak heeft het ook te maken met de "driver". ALs je niet goed kan schakelen lig je zo achter een "R" ook al ben je sneller.

Of omgekeerd :D :wink:
Katana

Post by Katana »

slydawg wrote:
Gangaran wrote:Ik denk heel vaak heeft het ook te maken met de "driver". ALs je niet goed kan schakelen lig je zo achter een "R" ook al ben je sneller.

Of omgekeerd :D :wink:

Precies! :lol:

To use all the reff's is certainly important too. :wink:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Heb ook eens gewonnen van een Lancia Delta HF Integrale. Achteraf zij die jongen wel dat hij zich mis schakelt had tussen 3 en 4.
En dan win je natuurlijk. :wink:
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

Golf V R32, Porsche 911 996, Evo 6, Porsche Boxter S.

Deze auto's zijn sneller als een itr of er nou een Polini of een Malossi uitlaat onder zit PUNT!!!

Wat ik wil duidelijk maken is dat je niet moet denken dat de gene die naast je staat ook altijd met je wil racen!

Maar als jij denkt dat je sneller bent dan de net op genoemde auto's dan is dat toch fijn voor je! Als jij je er goed bij voelt, prima. Maar ik weet dat het onwaar is... Het winnen van een S2k is niet zo moeilijk maar de rest van de auto's zijn gewoon stukken sneller, heb met al deze auto's al gereden...

Groetjes
Image
Katana

Post by Katana »

ITR897 wrote:Heb ook eens gewonnen van een Lancia Delta HF Integrale. Achteraf zij die jongen wel dat hij zich mis schakelt had tussen 3 en 4.
En dan win je natuurlijk. :wink:

Dat vind ik toch wel knap, van 3 naar 4 is recht naar achteren :lol:
slydawg

Post by slydawg »

SnoopDogg wrote:Golf V R32, Porsche 911 996, Evo 6, Porsche Boxter S.

Deze auto's zijn sneller als een itr of er nou een Polini of een Malossi uitlaat onder zit PUNT!!!

Wat ik wil duidelijk maken is dat je niet moet denken dat de gene die naast je staat ook altijd met je wil racen!

Maar als jij denkt dat je sneller bent dan de net op genoemde auto's dan is dat toch fijn voor je! Als jij je er goed bij voelt, prima. Maar ik weet dat het onwaar is... Het winnen van een S2k is niet zo moeilijk maar de rest van de auto's zijn gewoon stukken sneller, heb met al deze auto's al gereden...

Groetjes

Sneller zijn kan op verschillende manieren he :wink:
Locked