Team top end NSX Japan

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
mr. X

Post by mr. X »

Image

Let ook even op die veerpoot!!
Image
baRt

Post by baRt »

Dimer wrote:hehe grappig, dit zat ik toevallig gister te kijken!

M'n vader heeft de full version op z'n pc :)

hebbuh!
als dat mag natuurlijk :)

welke is dat trouwens, grip video 4 of zo? heb er hier ook eentje, waar je een stukje ziet van yanachan (blauwe NSX) en dan vertellen ze dat ze uitgebreide coverage doen in de volgende video... DEZE DUS...

hahaha

dus als het mag, wil ik wel een kopie (of een echte kopen als ik een linkje kan krijgen / vinden)
RedSun

Post by RedSun »

doekje........
Nana korobi ya oki
slydawg

Post by slydawg »

mr. X wrote:Heb een foto van een s2k gezien die er heel primitief een soort sponsje op heeft gelegt door middel van een gaasje over de ITB's te hangen en daar het sponsje op.. ga even zoeken of ik hem kan vinden

Bij de S2000 of NSX kan dat nog enigzins maar bij de CTR wil je echt een filter erover hebben want ze staan naar voren gericht dus alle troep zal er regelrecht in vliegen als je geen filter zet. :shock:
Katana

Post by Katana »

Bij de BTCC racen van de ATR 99-00 zaten er ook ITB's op in een airbox met K&N filterplaat ala F1 style.
mr. X

Post by mr. X »

@ Miguel
Ja klopt, zeker niet ideaal voor dagelijks, en met slecht weer helemaal funest lijkt me.
Je zou bijv. gewoon een 'schot' ervoor kunnen plaatsen zodat al het opgewaaide stof enzo niet in gelijk in je ITB's komt.
Of je maakt er een redelijk afgesloten box van die je met een scoop naar je wielkuip leid, van waar hij daar zijn lucht haalt. Maar dan krijg je dus weer het idee van een inlaatspruit...
Locked