Voor Martin (en andere liefhebbers)

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
HondArd

Voor Martin (en andere liefhebbers)

Post by HondArd »

Tijdens de "endoscoop meeting" kwam Frans ineens aanzetten met erg leuk Honda-materiaal. Stond daar een NSX tussen waarvan ik dacht: hé, die ken ik. Daar heb ik in Maleisië nog in gezeten. Bij deze een paar foto's. Zijn helaas wel digitale foto's van analoog materiaal.
Image
Image
Image
Image

Ach, en de Skyline die erbij stond ook maar meteen meegenomen.
Image
Image
Image

Dat die auto's er stonden had te maken de aankomende JGTC race dat weekend. Die hebben we helaas moeten laten schieten omdat de rondreis gewoon doorging, ondanks dat onze persoonlijke gids en taxichauffeur die dag (op de foto van de achterkant van de Skyline de meest linkse persoon achter de achterspoiler) bleef aandringen met ons gratis kaartjes te geven. Je kunt je natuurlijk indenken dat we daar eigenlijk wel spijt van hadden.
Dimer

Post by Dimer »

wow!

Je hebt gewoon in DE Takata/Dome JGTC 500 NSX gezeten!

Dit zeg ik niet vaak, maar ik ben wel beetje jaloers!! :D

Wanneer was dit, 2004?
HondArd

Post by HondArd »

Dimer wrote:wow!

Je hebt gewoon in DE Takata/Dome JGTC 500 NSX gezeten!

Dit zeg ik niet vaak, maar ik ben wel beetje jaloers!! :D

Wanneer was dit, 2004?

Dit jaar. Zijn op huwelijksreis in Maleisië geweest. We hadden een dagje vrij. Konden óf met een groep mee naar Malaca (waren we ook wel wat Ringits voor kwijt en dat was vier uur heen met de bus), of we konden onze dag zelf inplannen. Ik wilde graag naar Sepang want we zaten daar toch in de buurt (was wel drie kwartier met de taxi maar goed). De man van de lobby regelde een taxi voor ons, stipt op tijd stond die de volgende dag klaar en hebben een uur of vier met die man opgetrokken. Het is dat ze op dat moment bezig waren met de boel op te bouwen voor de race die dat weekend zou zijn anders hadden we nog een rondritje over de baan gehad. Mochten nog even het museumpje in (meer een etalage van de Maleisische merken, maar wel leuk), en daarna nog naar Putrajaya (oftewel de hypermoderne tegenhanger van Den Haag) op aanraden van die gids. Was erg mooi allemaal.
Martin.O

Post by Martin.O »

:shock: :shock: :shock: cooooool DE takata nsx :evil: :evil: :( :(
heb je nog meer foto's ?
Voodoo

Post by Voodoo »

Zo...wat een lucky boy ben je toch Ard!!! :-)
itr-1895

Post by itr-1895 »

zo hey jij hebt in De takata nsx gezeten :woow:
en die foto's eerst bijna een half jaar voor je zelf houden :evil: :D
Katana

Post by Katana »

:shock:

Ard, you lucky bastard!

Heb je ook foto's van de motor?

Dus als ik het goed begreep moest je kiezen tussen een rondreis en een JTGC race :wink: Zeer dapper dat je voor je vrouw hebt gekozen :thumbs:

Of ik het ook zou hebben gedaan?

8)
HondArd

Post by HondArd »

Ik heb wel een paar foto's meer (niet digitaal gereproduceerd) maar die liggen ergens in een doos in verband met een (kleine) verbouwing in huis. Ik heb geen foto's van de motor genomen helaas, en dat zijn van die dingen waar je naderhand spijt van gaat krijgen. En je zou het eigenlijk aan mijn vrouw moeten vragen maar zij vond het ook jammer dat we de race moesten laten schieten in verband met de rondreis.
Katana

Post by Katana »

Word tijd dat deze klasse ook naar Europa komt :-)
Locked