Heb laatst ook zitten mailen voor ITB's op de CTR.
Aangezien ik nog nooit in een auto met ITB's had gereden vroeg ik hem dus wat de voor en nadelen zoal zijn en hij gaf als antwoord:
I would strongly recommend that you try and drive a car with ITBs before going down this route as they are an aquired taste.
Zal dus eerst iemand met ITB's op z'n auto moeten zoeken en hem vragen voor z'n ervaringen.
Je gasresponse wordt stukken feller (aanzuigverliezen, normaal 'trekt' hij het uit je 'plenum' nu uit the open-air), dus de dagelijkse drive-abilitie zal er niet op vooruitgaan...
Ben wel benieuwd hoe zoiets nou rijdt.
Mocht ik zijn naam goed hebben, was Tom hier niet mee bezig?
Zeer mooie shit, je kan op de foto van de NSX ook de airscoob (niet te verwarren met de vliegende tekenfilm hond :wink: )van de airbox zien zitten op het achterruit 8)
Heb een foto van een s2k gezien die er heel primitief een soort sponsje op heeft gelegt door middel van een gaasje over de ITB's te hangen en daar het sponsje op.. ga even zoeken of ik hem kan vinden