Mooi man! Maar die ITR en s2k waren ook niet overdreven langzaam...
Nog altijd zonde van de crash. Heb hem wel 20 keer opnieuw afgespeeld en ik kan nergens een punt van kritiek vinden waar ik het anders zou hebben gedaan. Kwam echt uit onverwachte hoek...
mr. X wrote:Mooi man! Maar die ITR en s2k waren ook niet overdreven langzaam...
Nog altijd zonde van de crash. Heb hem wel 20 keer opnieuw afgespeeld en ik kan nergens een punt van kritiek vinden waar ik het anders zou hebben gedaan. Kwam echt uit onverwachte hoek...
Met nat weer aan buitenkant op de curbstones met rwd is toch link hoor :lol: :x .
mr. X wrote:Mooi man! Maar die ITR en s2k waren ook niet overdreven langzaam....
Die ITR's zijn helemaal Mugen (qua motor), helemaal leeg (a 900 kg), race coilovers van KW
Voor de S2000 geldt ongeveer hetzelfde. Mijn vader z'n auto is de enige die straatlegaal is en nog met volledig interieur rond rijdt. Het zou leuk zijn om 'm een keer helemaal kaal te maken, kijken wat er dan gebeurd!