Welkom Dennis, het doet me goed dat die nu verkocht is ik ben ook nog een tijdje met deze ATR bezig geweest..... maar uiteindelijk toch gekozen voor een CTR! Hopelijk zie ik je een keer op een meeting! :-)
Wanneer kunnen we je ride in het echt bewonderen?[/quote]
Geen idee wanneer dat gaat gebeuren , heb nog niet echt bij het topic meetings gekeken. Maar komt vanzelf ben nog lang niet van plan om de accord de deur uit te doen . Heb hem dan ook nog maar een maand :wink:
AccordTypeaRd wrote:Zo te zien ben ik niet de enige met een flinke baskist achterin. Maar het ziet er erg netjes uit
Ja vind het zelf ook erg netjes geworden, :wink: Heb het redelijk simpel gehouden maar kan toch nog gebruik blijven maken van de kofferbak. En muziek kan ik moeilijk missen tijdens het rijden in m'n accord.
Dit zit er allemaal in Alpine HU , DLS Compo , DLS D1000 versterker en een JBL 180.2 versterker en de TREO subwoofer en een accord type-r powercap
:wink: Hierbij nog een paar foto's.
Moet ook hoognodig eens de boel reorganiseren daaro. Baskist slokt behoorlijk wat ruimte (en massa) op en dat wat ik nog heb liggen kan veel compacter en lichter. Moet t.z.t. wel een opgevouwen kinderwagen achterin kunnen namelijk. Wat is trouwens het precieze nut van een powercap en merk je ook verschil?
AccordTypeaRd wrote:Moet ook hoognodig eens de boel reorganiseren daaro. Baskist slokt behoorlijk wat ruimte (en massa) op en dat wat ik nog heb liggen kan veel compacter en lichter. Moet t.z.t. wel een opgevouwen kinderwagen achterin kunnen namelijk. Wat is trouwens het precieze nut van een powercap en merk je ook verschil?
Een powercap is voor een constante ingangspanning en dus een constant vermogen . En omdat de DLS D1000 nogal een dikke versterker is en ik geen belang had bij knipperende tellerverlichting e.d. Heb ik er een powercap tussengezet. Je moet het zien als een soort stroombuffer die bijspringt als er veel vermogen gevraagd word.
En je merkt het wel als je paar dikke dreunen achter elkaar hebt met een powercap blijft de dreun krachtig. Zou je het zonder powercap doen dan wordt de dreun minder krachtig. En het lijkt natuurlijk ook niet verkeerd en je kunt zien of je accu nog een beetje goed is door de volt meter die erop zit.
En dat de accord wat zwaarder is geworden door deze installatie intereseert mij niet zoveel.