ATS , Nieuwe foto's met zomerbanden....

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
MeijerR

Post by MeijerR »

itr-1895 wrote:weer een type-R rijder er bij in het noorden :worshippy:

welkom!

Waar kom jij vandaan dan, als ik het vragen mag :?:
Tom

Post by Tom »

Welkom!
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Welkom Dennis, het doet me goed dat die nu verkocht is ik ben ook nog een tijdje met deze ATR bezig geweest..... maar uiteindelijk toch gekozen voor een CTR! Hopelijk zie ik je een keer op een meeting! :-)
eteuben

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum Dennis, ook namens mij!

Ik hoop je eens hier in de buurt te zien rijden!
MeijerR

Post by MeijerR »

ff een paar zelfgemaakte foto's, i.p.v foto's vorige eigenaar. Zie pagina 1
Katana

Post by Katana »

MeijerR wrote:ff een paar zelfgemaakte foto's, i.p.v foto's vorige eigenaar. Zie pagina 1

Mooi met de zon er door heen.

Wanneer kunnen we je ride in het echt bewonderen?
MeijerR

Post by MeijerR »

Wanneer kunnen we je ride in het echt bewonderen?[/quote]

Geen idee wanneer dat gaat gebeuren , heb nog niet echt bij het topic meetings gekeken. Maar komt vanzelf ben nog lang niet van plan om de accord de deur uit te doen . Heb hem dan ook nog maar een maand :wink:
Katana

Post by Katana »

We zien je wel verschijnen dan
Voodoo

Post by Voodoo »

nice pics :thumbs:
MeijerR

Post by MeijerR »

Even geprofiteerd van het mooie weer . Gister de auto gewassen e.d , vandaag even wat nieuwe foto's gemaakt.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
civic ferio

Post by civic ferio »

Nette accord man! Zit strak in de lak
Voodoo

Post by Voodoo »

Toppie :thumbs:
HondArd

Post by HondArd »

Zo te zien ben ik niet de enige met een flinke baskist achterin. Maar het ziet er erg netjes uit
MeijerR

Post by MeijerR »

AccordTypeaRd wrote:Zo te zien ben ik niet de enige met een flinke baskist achterin. Maar het ziet er erg netjes uit

Ja vind het zelf ook erg netjes geworden, :wink: Heb het redelijk simpel gehouden maar kan toch nog gebruik blijven maken van de kofferbak. En muziek kan ik moeilijk missen tijdens het rijden in m'n accord.
Dit zit er allemaal in Alpine HU , DLS Compo , DLS D1000 versterker en een JBL 180.2 versterker en de TREO subwoofer en een accord type-r powercap
:wink: Hierbij nog een paar foto's.

Image

Image
HondArd

Post by HondArd »

Moet ook hoognodig eens de boel reorganiseren daaro. Baskist slokt behoorlijk wat ruimte (en massa) op en dat wat ik nog heb liggen kan veel compacter en lichter. Moet t.z.t. wel een opgevouwen kinderwagen achterin kunnen namelijk. Wat is trouwens het precieze nut van een powercap en merk je ook verschil?
BugsM

Post by BugsM »

En de ATR is al zo zwaar..... :o

Maar ziet er wel strak uit hoor :wink:
MeijerR

Post by MeijerR »

AccordTypeaRd wrote:Moet ook hoognodig eens de boel reorganiseren daaro. Baskist slokt behoorlijk wat ruimte (en massa) op en dat wat ik nog heb liggen kan veel compacter en lichter. Moet t.z.t. wel een opgevouwen kinderwagen achterin kunnen namelijk. Wat is trouwens het precieze nut van een powercap en merk je ook verschil?

Een powercap is voor een constante ingangspanning en dus een constant vermogen . En omdat de DLS D1000 nogal een dikke versterker is en ik geen belang had bij knipperende tellerverlichting e.d. Heb ik er een powercap tussengezet. Je moet het zien als een soort stroombuffer die bijspringt als er veel vermogen gevraagd word.
En je merkt het wel als je paar dikke dreunen achter elkaar hebt met een powercap blijft de dreun krachtig. Zou je het zonder powercap doen dan wordt de dreun minder krachtig. En het lijkt natuurlijk ook niet verkeerd en je kunt zien of je accu nog een beetje goed is door de volt meter die erop zit.

En dat de accord wat zwaarder is geworden door deze installatie intereseert mij niet zoveel.
IvoG

Post by IvoG »

MeijerR wrote:En dat de accord wat zwaarder is geworden door deze installatie intereseert mij niet zoveel.
:roll:

:thumbs:
DC2

Post by DC2 »

Mooie foto's en nette atr! 8) Welkom trouwens.. :-)
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Hoi Dennis zien we 1 april in Assen??
Locked