antiyano1983 wrote:ja ik weet wie het is ja ben er zelf daar geweest bij hem en hij gaat het nu in een ek bouwen hij haalt er veel uit die blokken en stock 299 km/h enzo op de testbank
Zou je die nog een keer willen posten met een punt ofzo ertussen.
Snap er niet veel van, je bedoelt dat hij uit een standaard s2000 blok 299 km/h haalt :-?
299km/h zegt niet veel. Op straat heb je luchtweerstand, andere omstandigheden.
Denk dat dat zijn overbrengingen ook moet zijn aangepast om die snelheid te zien.
In de regel kun je zeggen: als je een twee keer zo hoge topsnelheid wil halen heb je 8 keer zoveel vermogen aan de wielen nodig. En dan mag er verder helemaal niets aan je auto veranderen, dus ook geen bredere banden en spoilers om het een beetje op de weg te houden want dat kost weer luchtweerstand en dus ook eindsnelheid.
S2KJan wrote:Ja, op de bank heb je ook geen rijwind. Dus dat zegt niet zoveel, met de goede eindoverbrenging haalt een 1.4 ook vast wel 299km/h op de bank.
Dus dat was een redelijk nutteloze opmerking.
En waar heb jij in hemelsnaam nederlands geleerd? Die zin van je klopt van geen kanten.
hallo
alleen jij snapt het niet voor de rest iedereen wel
en hou je rare opmerkingen voor jezelf ok
die motor is idd van alle kanten getuned en dat heeft ie tegen mij gezecht over dat van de testbank
en hun kunnen toch best wel veel met die motoren
want hij rijdt voor porche en mercedes met z'n civic
S2KJan wrote:Ja, op de bank heb je ook geen rijwind. Dus dat zegt niet zoveel, met de goede eindoverbrenging haalt een 1.4 ook vast wel 299km/h op de bank.
En waar heb jij in hemelsnaam nederlands geleerd? Die zin van je klopt van geen kanten.
hallo alleen jij snapt het niet voor de rest iedereen wel en hou je rare opmerkingen voor jezelf ok
Ik snapte er anders ook niets van hoor. Heb zo ongeveer kunnen gokken wat er stond..
antiyano1983 wrote:die motor is idd van alle kanten getuned en dat heeft ie tegen mij gezecht over dat van de testbank en hun kunnen toch best wel veel met die motoren want hij rijdt voor porche en mercedes met z'n civic
maar zo te zien is hij wel bekend
Wat is er dan precies gebeurt aan het ding. En wát heeft ie nou gezegt tegen jou over die testbank?
En het is een algemeen bekend fenomeen dat er veel uit s2k motoren is te halen. Hij heeft niet voor niets een hogere pk per liter output dan een Ferrari enzo.
en hoezo rijdt hij voor Porsches en Mercedessen met zijn civic?
hallo alleen jij snapt het niet voor de rest iedereen wel en hou je rare opmerkingen voor jezelf ok
Volgens mij was dat niet zo'n rare opmerking.
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt, en er zijn een nog een paar die je niet begrijpen.
Mischien ben ik iets te duidelijk, maar als je zo berichten blijft tikken, loop je vaker tegen "onbegrijpende" mensen aan ben ik bang.
Normaal leesbaar Nederlands heeft wat mij betreft op dit forum ook de voorkeur. Ik irriteer me ook vaak aan de schrijfstijl van tegenwoordig.
Aan de andere kant weet je vaak de achtergrond niet van de poster. Misschien is diegene wel dyslectisch of komt diegene uit het buitenland.
Laten we elkaar dus in het midden tegenkomen. De poster probeert zo goed mogelijk Nederlands te typen zodat iedereen het begrijpt en de lezer leest het desnoods maar twee keer.
Ik heb de laatste tijd steeds meer problemen met het goed neerzetten van woorden als ik tik. Alle letters staan er wel maar in de verkeerde volgorde. Ik heb dat wel op tijd door en corrigeer ze dan, maar ik ben er toch meer tijd meer kwijt. Verder ben ik niet dyslexisch, misschien komt het door het gebruik van een gewoon toetsenbord versus het Natural Keyboard dat ik thuis al 10 jaar gebruik. Ik zal er eentje mee moeten nemen naar werk. :roll:
Ik denk overigens zelf dat Jay 299PK bedoelde en niet KM/u.
[on-topic]
Ik heb een keer een Caterham gezien met een S2000 blok voorin. Ik durfde niet mee maar een vriend van mij ging wel mee op een baan uitgezet op het vliegveld in Elvington, UK. Hij kwam terug en gaf aan nu te begrijpen waarom die wagen de bijnaam "The Beast" heeft! :shock: 8)
Hij zat te kijken naar de snelheidsmeter maar op een zeker moment werd alles wazig door de vibraties en de snelheid. Hij dacht als laatste 150MPH te hebben gezien, maar ze versnellden nog steeds hard op dat moment...