M3 praat (afgesplitst)

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
mr. X

Post by mr. X »

haha, word ik gemaild of ik hem tegen deze wil ruilen..

klik

Neuh, dan hou ik hem liever
HondArd

Post by HondArd »

Okee, het zal best een M3 zijn, maar dan wel de minste die ooit gemaakt is. Kun je inderdaad beter je ITR houden :thumbs:
Katana

Post by Katana »

AccordTypeaRd wrote:Okee, het zal best een M3 zijn, maar dan wel de minste die ooit gemaakt is.

Waar baseer je dat op, Ard?

De motor is een halve Mclaren F1 motor met het BMW Vanos systeem.

Zeer pittig autotje.. beetje smaakloze styling naar mijn smaak; velgen, kleuren.
HondArd

Post by HondArd »

AIYOKU wrote:
AccordTypeaRd wrote:Okee, het zal best een M3 zijn, maar dan wel de minste die ooit gemaakt is.

Ten opzichte van de voorganger (E30 als ik me niet vergis, die met de vierpitter) en degene die erna komt valt dit type een beetje uit de toon, vandaar.
RedSun

Post by RedSun »

Is dit type niet de E30?

Wel leuke auto's die M3's maar meestal afgeragd en de bestuurder is 9 van de 10 keer een ermm tja ff een nette benaming...niet van hollandse afkomst meneer.
Nana korobi ya oki
Wodka

Post by Wodka »

Nee, dit is een E36. Deze valt wat mij betreft ook volledig uit de toon. E30 was met de vier ronde komplampen en volledig mechanisch.

Image
RedSun

Post by RedSun »

zo was het ja, i stand corrected!
die E30 stelt niet veel voor qua vermogen, heb een keer met mijn EE9 tegen zon ding gereden op de snelweg van 100 naar 200+ maar die koplampjes werder erg snel kleiner. (was 23:00 zat. nacht)
Nana korobi ya oki
Katana

Post by Katana »

AccordTypeaRd wrote:
AIYOKU wrote:

Ten opzichte van de voorganger (E30 als ik me niet vergis, die met de vierpitter) en degene die erna komt valt dit type een beetje uit de toon, vandaar.

Het was inderdaad een grote stap van 4 naar 6 pitter.

De nieuwe M3 heeft een V8...

Doel van de M3 is 911 pesten en verslaan op de ring. Daar is steeds meer voor nodig.
mr. X

Post by mr. X »

Wodka wrote:Nee, dit is een E36. Deze valt wat mij betreft ook volledig uit de toon. E30 was met de vier ronde komplampen en volledig mechanisch.

Image

Deze vind ik mooier dan die roze van mijn link..
Zou hem graag in de garage hebben staan
RedSun

Post by RedSun »

mr. X wrote:
Wodka wrote:Nee, dit is een E36. Deze valt wat mij betreft ook volledig uit de toon. E30 was met de vier ronde komplampen en volledig mechanisch.

Image

Deze vind ik mooier dan die roze van mijn link..
Zou hem graag in de garage hebben staan

Voor de verkoop ja....
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Nee puur om naar te kijken :-) vind het echt gewoon een mooie auto. Rijgedrag is een ander verhaal
RedSun

Post by RedSun »

Hij ziet er wel dik uit ja, ben ik met je eens maar aan de andere kant een hoog duits matje in je nek gehalte...jammer.
Nana korobi ya oki
Locked