Japanse Autosport Festival [1 oktober 2006]
Het was weer gezellig in het Hotel
Met een lang rij auto's naar het circuit gereden, zag er zeer cool uit in mijn spiegel.
Hier een foto toen het er nog schoon uitzag van een afstand:
Maar als je wat dichterbij keek werd je niet vrolijk...
Dus heb ik even een M-stop gemaakt met Jan en Martijn op de terugweg :-)
Vandaag een nieuw persoonlijk record met het aantal auto wasbeurten per dag. 5!
Heren bedankt voor de organisatie!
@Jan: Top geregeld die VIP-box :thumbs:

Met een lang rij auto's naar het circuit gereden, zag er zeer cool uit in mijn spiegel.
Hier een foto toen het er nog schoon uitzag van een afstand:

Maar als je wat dichterbij keek werd je niet vrolijk...

Dus heb ik even een M-stop gemaakt met Jan en Martijn op de terugweg :-)

Vandaag een nieuw persoonlijk record met het aantal auto wasbeurten per dag. 5!
Heren bedankt voor de organisatie!
@Jan: Top geregeld die VIP-box :thumbs:
Super dag. :agree:
Leuk om iedereen weer eens te zien, en wat een opkomst! 8) Volgens mij de grootste sinds ik lid ben (en dat ben ik al heel lang)
De VIP box was te gek, alleen heb ik in de ochtend de briefing daarover gemist (kwam net te laat aangelopen besef ik nu pas), maar uiteindelijk toch even daar gezeten.
Bedankt aan iedereen die gekomen is en meegeholpen heeft aan de organisatie van verschillende zaken, van hotel tot VIPBox, van paddockkaarten tot clubplaten, en niet te vergeten onze Belgische vrienden! :agree:
Voor degenen die de F1 en A1 gemist hebben en ze nog willen zien: ik heb ze allebei digitaal opgenomen, op aanvraag mogelijk op DVD bij mij verkrijgbaar. Allebei de moeite waard om te bewaren overigens! :idea:
Leuk om iedereen weer eens te zien, en wat een opkomst! 8) Volgens mij de grootste sinds ik lid ben (en dat ben ik al heel lang)
De VIP box was te gek, alleen heb ik in de ochtend de briefing daarover gemist (kwam net te laat aangelopen besef ik nu pas), maar uiteindelijk toch even daar gezeten.
Bedankt aan iedereen die gekomen is en meegeholpen heeft aan de organisatie van verschillende zaken, van hotel tot VIPBox, van paddockkaarten tot clubplaten, en niet te vergeten onze Belgische vrienden! :agree:
Voor degenen die de F1 en A1 gemist hebben en ze nog willen zien: ik heb ze allebei digitaal opgenomen, op aanvraag mogelijk op DVD bij mij verkrijgbaar. Allebei de moeite waard om te bewaren overigens! :idea:
ik ben wel nog even langs jullie bakskes gelopen, even vergelijkend warenonderzoek/cq ideeen opdoen he
en stond nog even te kijken toen jullie net aankwamen en alles neer gingen zetten, twijfelde nog even om te vragen of er ruimte over was maar toch maar niet gedaan en later toen ik terug kwam om even te kijken waren de ATR's iig al voorzien van een laagje dat me deed besluiten om informeren helemaal achterwege te laten
maar wel een leuke lange dag gehad (stond om 5'15 al naast mijn kratje)
alleen balen dat ik uit de rij werd gehaald toen er op het circuit gereden kon worden door een kwaadaardige kabouter die het niet okay vond dat ie niet van tevoren was ingelicht dat wij meegingen ( 3 autootjes slechts
maarja zo kon ik wel even wat filmen van vriendjes die wel reden .. schrale troost

en stond nog even te kijken toen jullie net aankwamen en alles neer gingen zetten, twijfelde nog even om te vragen of er ruimte over was maar toch maar niet gedaan en later toen ik terug kwam om even te kijken waren de ATR's iig al voorzien van een laagje dat me deed besluiten om informeren helemaal achterwege te laten

maar wel een leuke lange dag gehad (stond om 5'15 al naast mijn kratje)
alleen balen dat ik uit de rij werd gehaald toen er op het circuit gereden kon worden door een kwaadaardige kabouter die het niet okay vond dat ie niet van tevoren was ingelicht dat wij meegingen ( 3 autootjes slechts

maarja zo kon ik wel even wat filmen van vriendjes die wel reden .. schrale troost
super leuk! het was eens leuk om gezichten op die forum namen te plakken. nu weet je tenminste tegen wie je bezig bent 8)
ik kwam wel tot de geweldige vast stelling dat ik 350km gereden heb
met dat nummerplaat houdertje van type r benelux voor op men
wagen(goed tegen het flitsen)
bij een volgende gelegenheid breng ik het mee.
bedankt aan iedereen voor het organiseren ervan!!
(hopelijk tot gauw in zolder 8) )
ik kwam wel tot de geweldige vast stelling dat ik 350km gereden heb
met dat nummerplaat houdertje van type r benelux voor op men
wagen(goed tegen het flitsen)

bij een volgende gelegenheid breng ik het mee.
bedankt aan iedereen voor het organiseren ervan!!
(hopelijk tot gauw in zolder 8) )
jimmy wrote:@mr.x
ja ja zeker heb gehoord dat die jongens bij jullie zeer streng zijn!
en wat een disipline op de snelweg bijna niemand harder dan 120km.
heel wat anders dan in belgie....![]()
Het is wel zo fijn dat we met zijn allen tegelijk aankomen op een locatie en dat lukt niet als we als gekken door elkaar gaan rijden :-)
Al moet ik eerlijk zeggen dat we met de terugrit vanuit England naar Nederland plankgas hebben gereden door de stromende regen...wat wil je met een NSX met meer dan 350+ pk achterop :twisted:
-
itr assen wrote:Bedankt voor de bedankjes en graag gedaan.
De organisatie van automaxx was inderdaad onder de maat.
Persoonlijk vond ik dat wij als club er geweldig bij stonden.
Veel auto's in een mooie opstelling.
De club kentekenplaten zagen er ook goed uit.
top.![]()
Eigenlijk moeten we met zun allen beklaag doen op het forum van automaxx.
Daar zit ook de gehele organistatie op.
Ze hebben al wat berichten van klagers gehad :evil:
www.automaxx.nl