Don't drive and sleep at the same time ...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Red bull werkt idd!
Voor mn werk moet ik af en toe naar Drenthe. Sávonds laat dan weer terug door die donkere polders in zo'n saaie bus. Dan val je soms ook bijna in slaap door dat monotome geluid van die diesel.

Een red bull geeft je dan weer een uurtje fitheid.
mr. X

Post by mr. X »

Had nog nooit red bull gedronken, laatst móest ik echter wel omdat ik mezelf erop betrapte dat ik ook even mn ogen dicht deed.
Dat is zo hatelijk om tegen te vechten!
Dus ik van de snelweg, principes aan de kant gezet een zo'n ding gepakt. Smerig tot en met, maar het werkte zeker. Vond alleen wel dat ik voelde dat ik nog steeds moe was, maar kunstmatig werd wakker gehouden. Erg raar gevoel. Vermeid dat gekke drankje ook zoveel mogelijk, kan niet goed zijn...
baRt

Post by baRt »

hahaha... ik heb het zo vaak gebruikt om wakker te blijven, dat ik er immuun van werd...

maar Red Bull is idd een mooie tijdelijke oplossing. Poets naderhand echter wel je tanden, want op het moment dat die meuk je tanden raakt voel je het glazuur kraken en scheuren... (gevoel dat het er net zo uit ziet als Gaskleppie zijn remschijven net voor ie ze verving)
VTECRob

Post by VTECRob »

Image

Image
mr. X

Post by mr. X »

:lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ik kan het me nog goed herinneren.

01/01/2000 rond 01u00. (Was op dat moment al ongeveer 17uur wakker)

Na een beetje het nieuwe jaar te vieren bij mijn schoonouders kreeg mijn vrouwtje het leuke idee. "Als we nu eens naar Oostenrijk vertrekken om een dagje te gaan Skieën." Ik zei: "Momentje, nog even naar het toilet en dan zal ik je antwoord geven." Na de grote boodschap zei ik: Ok, inpakken en wegwezen.
Zo gezegd zo gedaan. Rond 01u30 waren we halsoverkop vertrokken. Na een uurtje rijden begon de vermoeidheid al door te dringen. Ik ben toen bij het eerste tankstation gestopt om enkele Red Bulls te kopen.
Ik denk dat ik zo om het uur ééntje heb opgedronken en toen we 's ochtends aankwamen in Oostenrijk was ik zo goed als klaar wakker. Het eerste wat we daar gedaan hebben was een hotelletje zoeken en daarna zijn we een skipas gaan halen.
We hebben daar nog de ganse dag intens geskied. 's Avonds rond 18u00 lekker gegeten in het restaurant tegenover ons hotel. Toen we rond 20u00 op onze kamer kwamen heb ik mij op het bed neergeplofd en ben ik, na 36uur wakker te zijn geweest, in 2 seconden in slaap gevallen.

Moraal van het verhaal, Red Bull werkt echt. :thumbs:
HONDA

Post by HONDA »

Red Bull of Bullit roeleert de pan uit... elke dag een paar blikjes!

Alleen wakker blijven doe ik er niet van.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
baRt

Post by baRt »

mja, jij bent ook een computernerd, net als ik... ons soort is keihard immuun voor dat spul... cafeine heeft gewoon niet hetzelfde effect computernerds...

hahahaha
wilco

Post by wilco »

Ik ben vorige week Vrijdag en vanavond ga ik hetzelfde doen,meer dan 26 uur wakker geweest, ook vnavond ga ik het doen , ik moet namelijk vannacht werken bij de A28 bij Groningen .
Maar eerst ga ik mijn normale werkdag werken (5.00 wakker en 17.00 thuis) dan rij ik naar huis en dan 3 uurtjes later ga ik naar Groningen toe en als het daar ongeveer 06.00 uur is dan kachel ik naar huis maar dan ben je achter het stuur net een zombie , en ook voor de nacht heb ik 3 blikjes Red Bull mee en de hoop dat je daar wat meer wakker van blijft.
Het is misschien niet goed maar verdient erg goed :wink: , en je kunt niet altijd vanalles kopen als er geen geld binnenkomt dus soms moet je wat.... :wink:
HondArd

Post by HondArd »

Een mok espresso (staat gelijk aan vier normale kopjes) werkt ook erg goed.
Jo&

Post by Jo& »

Ik ben imuum voor het spul geworden...
Zoo vaak nachtjes door getrokken om het een of ander en dan weer volgende dag werken/school...

Kdrink alleen af en toe nog Red Bull want van al die andere drankjes krijg ik maag steken... En van Red Bull niet als ik maar geen lege maag heb...
Jo&

Post by Jo& »

Ohja weet je wat taurine is??? Het spul wat je wakker houd???

Hahaha google maar ff misshien drink je het dan niet meer :wink:
ITR1217

Post by ITR1217 »

:stampen: :toost: FEEST ....... hij is gemaakt :lol: en je ziet niets meer aan de velgen :worshippy: voor de firma die ze maakte !!!!

Nu binnenkort bumper laten herstellen ( klein scheurtje) en hij is terug :thumbs:
HondArd

Post by HondArd »

Enjoy the ride!
baRt

Post by baRt »

koel, kunnen we eindelijk afspreken voor die dingen die nog steeds bij mij liggen :p

mooi man!
en je bumper?
Locked