uitlaat bestellen waar?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
VTECRTY

uitlaat bestellen waar?

Post by VTECRTY »

ben een beetje aan het rond kijken naar uitlaten,spruitstukken katverv etc. weten jullie nog wat nederlandse betrouwbare site s waar ik zo online kan bestellen? ben op zoek naar 63.5 mm spruitstuk 4-2-1 als het kan liever geen 4-1 ivm bodemspeling,of hebben sommige welgenoeg speling? en katvervanger tussendemper+einddemper allemaal 63.5 mm en als het kan een beetje betaalbaar,en niet te overdreven veel herrie. is autokraay eigenlijk wat? zag daar alleen maar invidia,maar geen katvervangers,en alleen de 4-1 maar in 63mm en de 4-2-1 weer niet,raar?
itr-1895

Post by itr-1895 »

gewoon lid worden van de club.
en uitlaat met spruitstuk bestellen bij tcc.
krijg je ook nog eens clubkorting :wink:

en het 4-1 4-2-1 verhaal is hier al een keer behandeld op het forum.
dus gewoon even Image Zoeken
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

zet er de volgende keer ff bij wat je rijd. Scheelt mij weer zoeken in de voorstellen topics....

Er zijn niet zo veel spruitstukken die veel ruimte hebben.
De DC sports JDM spruitjes hebben vrij heel ruimte ondanks dat het een 4-1 is.
Anders kom je in hele exotische spruitjes ala hytech, SMSP, TODA. Die hebben veel ruimte maar zijn minimaal 1200euro

Zowiezo zijn dit soort spruitjes nergens online te bestellen!
VTECRTY

Post by VTECRTY »

oke,was dat wel al van plan maar nog niet weer aan gedacht. ehh hoe kan ik lid worden...doormiddel van "doneer" wat hier boven staat? en hoe gaat dat in zijn werk als ik bij tcc kan bestellen?
Filip

Post by Filip »

VTECRTY wrote:oke,was dat wel al van plan maar nog niet weer aan gedacht. ehh hoe kan ik lid worden...doormiddel van "doneer" wat hier boven staat? en hoe gaat dat in zijn werk als ik bij tcc kan bestellen?

Lid worden kan via inschrijfformulier volgende link:
http://www.type-r.nl/Club/Inschrijfformulier.doc
CW ITR 01034
VTECRTY

Post by VTECRTY »

kan trouwens op de site van tcc weinig vinden voor itr. een paar air intakes en een body-kit. zal wel aan mij liggen...
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Het is de grootste Honda tuner van Nederland. Ze hebben van alles op stock. Ook voor de iTR.
Voodoo

Post by Voodoo »

VTECRTY wrote:kan trouwens op de site van tcc weinig vinden voor itr. een paar air intakes en een body-kit. zal wel aan mij liggen...

Website wordt niet goed bijgehouden vanwege de drukte, maar is natuurlijk geen excuus. Als je wat zoekt, dan moet je gewoon even bellen :-)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Niet elke zaak heeft alleen maar een webwinkel.....
Sommige zaken hebben een showroom waar je spullen kan bekijken, personeel om dingen aan te vragen en een magazijn vol spullen om direct te verkopen.

Ik weet het, je ziet het bijna nooit, maar ze zijn er wel!
;)
pikske

Post by pikske »

anders kun ke op WWW.BUDDY-CLUB.JP daar staat een mooi uitlaat systeem. gr niels
VTECRTY

Post by VTECRTY »

oke bedankt voor de info,maar als ik lid wordt,hoe kan ik dan bestellen. wie heeft er misschien wat foto s en prijzen van wat uitlaatdelen?
mr. X

Post by mr. X »

Gewoon bellen met TCC of DBM of waar je het ook wil halen, Ook afhankelijk van waar je woont.
Prijzen moet je gewoon eens voor bellen. Showoffimports staan wel enkele prijzen. Google zoeken...
itr-1895

Post by itr-1895 »

voor bestellen en info gewoon even bellen of langs gaan bij tcc.
korting enzo krijg als je je clubpas laat zien :wink:
VTECRTY

Post by VTECRTY »

oke zal is even een belletje plegen,bedankt
Locked