ben een beetje aan het rond kijken naar uitlaten,spruitstukken katverv etc. weten jullie nog wat nederlandse betrouwbare site s waar ik zo online kan bestellen? ben op zoek naar 63.5 mm spruitstuk 4-2-1 als het kan liever geen 4-1 ivm bodemspeling,of hebben sommige welgenoeg speling? en katvervanger tussendemper+einddemper allemaal 63.5 mm en als het kan een beetje betaalbaar,en niet te overdreven veel herrie. is autokraay eigenlijk wat? zag daar alleen maar invidia,maar geen katvervangers,en alleen de 4-1 maar in 63mm en de 4-2-1 weer niet,raar?
zet er de volgende keer ff bij wat je rijd. Scheelt mij weer zoeken in de voorstellen topics....
Er zijn niet zo veel spruitstukken die veel ruimte hebben.
De DC sports JDM spruitjes hebben vrij heel ruimte ondanks dat het een 4-1 is.
Anders kom je in hele exotische spruitjes ala hytech, SMSP, TODA. Die hebben veel ruimte maar zijn minimaal 1200euro
Zowiezo zijn dit soort spruitjes nergens online te bestellen!
oke,was dat wel al van plan maar nog niet weer aan gedacht. ehh hoe kan ik lid worden...doormiddel van "doneer" wat hier boven staat? en hoe gaat dat in zijn werk als ik bij tcc kan bestellen?
VTECRTY wrote:oke,was dat wel al van plan maar nog niet weer aan gedacht. ehh hoe kan ik lid worden...doormiddel van "doneer" wat hier boven staat? en hoe gaat dat in zijn werk als ik bij tcc kan bestellen?
Niet elke zaak heeft alleen maar een webwinkel.....
Sommige zaken hebben een showroom waar je spullen kan bekijken, personeel om dingen aan te vragen en een magazijn vol spullen om direct te verkopen.
Ik weet het, je ziet het bijna nooit, maar ze zijn er wel!
Gewoon bellen met TCC of DBM of waar je het ook wil halen, Ook afhankelijk van waar je woont.
Prijzen moet je gewoon eens voor bellen. Showoffimports staan wel enkele prijzen. Google zoeken...