ik heb laatst men CTR binne gedaan bij de dealer om men syncronementen ( of hoe je het ook schrijft) te laten vervangen ... Dit is uiteindelijk na lange tijd gebeurt ... maar ik nam hem trug mee en ging hem meteen testen... nu kreeg ik een ander probleem.
al ik een tijdje sprtief rijd en rem zodat alles lekker warm staat... ik ik kom ergens in een gat of een vlugheuvel of iets hoor ik een zeer harde klop aan de rechter voorkant van men wage ... iemand enig idee wat dit kan zijn ... ik denk dat het aan men vering zal liggen want het lijkt alsof hij door zen vering gaat maar ik ben maar een leek op dat punt ...
en als het hier aan zou ligge zou ik overwegen om ee nverlaginsset te steken maar is dit eigenlijk nog legaal ???
alvast bedankt
harde klop
Als een van je veren los is gehaald zou ik dat even nakijken. Heb het namelijk een keer gehad met een vriend dat hij na het installeren van de koni's, iets niet goed had vast gedraaid. En dat gaf een tik die ik denk dat jij bedoelt. Eigenlijk gewoon terug naar de dealer. Als het daarna is gekomen zeker zelf niet gaan knutselen.
In belgië weet ik niet hoe dat zit, maar verlagings-set's e.d. zijn hier niet verboden
In belgië weet ik niet hoe dat zit, maar verlagings-set's e.d. zijn hier niet verboden
-
Filip wrote:Als je het laat instaleren door een erkende vakman krijg je een atest vij voor de keuring, en kan je de auto laten keuren met verlaging.
maar je moet wel boven de minimale grenzen blijven zeker? en hoe zit dat dan met die schroefbare vering ... ik bedoel diegene waar je zelf de hoogte kan bepalen ...? bestaat dat legaal ?
silversmoke wrote:Filip wrote:Als je het laat instaleren door een erkende vakman krijg je een atest vij voor de keuring, en kan je de auto laten keuren met verlaging.
maar je moet wel boven de minimale grenzen blijven zeker? en hoe zit dat dan met die schroefbare vering ... ik bedoel diegene waar je zelf de hoogte kan bepalen ...? bestaat dat legaal ?
Geen idee, denk dat je beter eens naar een bedrijf gaat om te vragen wat mag en wat niet.
Als er iets niet in orde is kan dat voor veel problemen zorgen bij de keuring.
CW ITR 01034