Soms doe ik m'n werk wel graag ...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
ITR1217

Soms doe ik m'n werk wel graag ...

Post by ITR1217 »

Zaterdag nieuwe Aston Martin DB9 binnen gehad opt werk , spijtig genoeg foto toestel niet bij :o ops:

Maar vandaag Lamborghini Gallardo binnen gehad ook leuk speelgoed al is hij goedkoper :roll: :wink:

Hiervan wel enkele foto's getrokken ik deel ze graag met jullie ...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Voila :wink:
Goelette

Post by Goelette »

wat voor werk doe je dan? Leuk kenteken trouwens :)
HondArd

Post by HondArd »

Begint een beetje een willekeurig autoforum te worden, onder de categorie "gespot", maar je zult het maar meemaken. Ps, vanaf nu elke dag je camera meenemen he?
baRt

Post by baRt »

Erwin bouwt electronica en kabeltjes in... audio etc...

nice dude, allen die kop van jou past niet in zo'n ding, dat zien we al wel weer! hahahahahaha... we zouden vorige week nog meeten... zijn we vergeten :S
ITR1217

Post by ITR1217 »

AccordTypeaRd wrote:Begint een beetje een willekeurig autoforum te worden, onder de categorie "gespot", maar je zult het maar meemaken. Ps, vanaf nu elke dag je camera meenemen he?

Begrijp je niet goed .....

@bart :o ops: kweet het heb het verschrikkelijk druk en bent vergeten :o ops:
HondArd

Post by HondArd »

ITR1217 wrote:
AccordTypeaRd wrote:Begint een beetje een willekeurig autoforum te worden, onder de categorie "gespot", maar je zult het maar meemaken. Ps, vanaf nu elke dag je camera meenemen he?

Begrijp je niet goed .....

Op een willekeurig autoforum heb je vaak de rubriek "gespot" voor het geval je een byzondere auto hebt gezien. Vaak worden daar dan ook foto's van gemaakt en deze worden door de persoon in kwestie dan op het forum geplaatst, zoals wat jij deed met die ge(i)le Lamborghini
En verder adviseerde ik je om elke dag een camera mee te nemen voor het geval er weer zoiets exotisch langskomt.

Zo duidelijk?
Katana

Post by Katana »

Even een testrit gemaakt? :D
ITR1217

Post by ITR1217 »

AIYOKU wrote:Even een testrit gemaakt? :D

Kon niet anders he , moest testen of het systeem werkte ... :wink:

Alleen niet zo heel lang en ver :(
wolfRacing

Post by wolfRacing »

cool man, ik wil ook zo'n soort bedrijfje beginnen

ben nu aan het autopoetsen zaterdags en vrijdag 's middags. zit trouwens nog op school (mbo elektrotechniek).

zijn er bij jouw in de buurt veel van dat soort wagens, want lijkt me vrij uniek dat men andere audio in zo'n auto wil, het geluid van de motor lijkt me mooier :razz:
Locked