Voila na lang wachten wegens geen tijd en slechte weer (weet het is geen excuse) heb ik eindelijk wat foto's van de 1217 ....
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden ... ik alleszins wel :lol:
Voila dat zijn er al een paar ... teveel is teveel he :lol:
Stoere spoiler, nette jackson install in combi met de comptech, sideskirts en achterbumper ook heel strak! Velgen helemaal mijn smaak! Alleen voorbumper past er totaal niet bij, ding lijkt omhoog te staan i.p.v normaal "recht"of een tikkeltje omlaag.
Ook valt me volgens mij op dat je de voorste en de achterste verlagingsveren met elkaar verwisselt hebt. Of je hebt 100 kilo hifi achterin liggen
Hey dank u wel allemaal ...
tja en smaken verschillen he misschien maar goed ook want anders liepen we allemaal achter dezelfde vrouw aan te hollen :lol: :lol:, ik vind ITR standaard zeker even mooi maarja hij is nu zo he en als ik wil kan ik hem morgen origineel zetten heb alle stukken ...
@Mr X: tot nu toe heb ik er maar 1x op de teller 265 (op de teller he !! )mee gereden maar kon nog wel iets meer hebben want hij ging nog wel maar ik moest eraf :wink: :lol: :lol:
@accordR alias accordS: tja Milc Inc dat kan ik niet beloven ze dat ik nie ga kijken en ja het werkt terug Sander heeft gewoon nieuw wachtwoord ingegeven , meer wou hij niet kwijt geheimen van The Master he :lol: maar blijkbaar kon hij het wel en wij niet ...
@Gangaran: 11000 is niet echt mogelijk nee
@Nyther: Tja die bumper staat toch zeker niet omhoog denk ik misschien m'n foto onkundigheid :wink: komt misschien door die carbonlip onderaan die staat wel beetje schuin sorry he :lol: en over de veren hij is niet meer verlaagd hij staat op originele veren , de verlaging staat trouwens nog te koop hier :wink: dus normaal als de garage z'n werk goed heeft gedaan zou dit toch juist moeten zijn ...
@Voodoo: Porsche ... ?? zou kunnen is al lang geleden :wink:
Nyther wrote:Ook valt me volgens mij op dat je de voorste en de achterste verlagingsveren met elkaar verwisselt hebt. Of je hebt 100 kilo hifi achterin liggen
Volgens mij staat de itr std achter altijd lager dan voor. Door de lagere wielkas (tov vóór) en voor betere gewichtsverdeling denk ik...