Een nieuw verhaal om me voor te stellen:
Wie ben ik:
Marin Mink Dick Snel
21 jaar, 1 mei 1986 geboren in het mooie Hoorn (N-H), hier woon ik ook nog steeds. Bij paps en mams dus idd.
Studeer Sport, Management & Ondernemen aan de ALO in A'dam.
Heb 5 weken een CRX uit '88 gehad (type 2), die weg gedaan voor m'n huidige auto in de veronderstelling dat deze beter en groter was. Groter klopt, voor de rest had ik beter die CRX moeten houden. Dure les voor me geweest waar ik na een jaar nog steeds de kosten van voel. Jammer genoeg kost het een hoop geld, maar je leert er wel van. Geen haastige aankopen meer voor mij!
Rij nu dus alweer een jaar rond in m'n huidige auto, een Civic Sedan 5th gen uit '92. DXI op kenteken, zit nu een 16V DOHC crx blokje in, iets meer pit dan een DXI dus. Helaas wel alles handbediening, al wen je daar ook wel aan.
Wat ik er onderhand aan heb (moeten) veranderen/aanpassen/fixen:
- nieuwe pakking kleppendeksel
- nieuwe benzinefilter
- nieuwe WAI
- nieuwe midden- en einddemper, Invidia herriepot bleek lek te zijn
- remkabels vervangen
- nieuwe velgen en banden
- amber corners
- rood/witte jdm achterlichten
- clear black housing voorlichten
Wat komt er binnenkort nog op:
- "nieuwe" katalysator
- coil over set aan de voorkant (tijdelijke oplossing zodat voor laag komt)
Wat wil ik er verder nog mee doen:
- APK
- spatlappen ^^
- mistlampen
- schroefset!
- nieuwe homokineet rechtsvoor
Verder ben ik niet van plan heel veel te gaan doen met deze auto, dat is hij niet waard. Ik ga hier nog een tijdje vrolijk mee door rijden totdat hij óf op is, óf ik geld "over" heb om naar wat anders over te stappen. Zit nog te twijfelen wat dat gaat worden, of een lekkere sportieve coupé of meer van hetzelfde wat ik nu heb. Zit te denken richting een Toyota MR2 (idd, geen Honda), vind dat best mooie bak.
Andere optie is om een VTI sedan te nemen, 5th gen weer. Hier dan gewoon m'n huidige setup op gooien. Dus amber corners, voor- en achterlichten, schroefset en velgen. Dan is die auto meteen al klaar, scheelt me HOOP kosten met tunen.
Tevens ben ik vrijwilliger voor het CCH clubblad.
Als werk ben ik naast supermarkt hulp nu sinds korte tijd ook Privéchauffeur/hiker voor het bedrijf Easyway. Heb hiervoor onderhand in de volgende auto's gereden:
Seat Leon TDI (nieuw model)
Chrysler Voyager (aut.)
Nissan Prima (aut., nieuw model)
VW Golf TDI (nieuw model)
Saab 9.5
Fiat Punto (5-deurs)
Dan nu als laatste een aantal foto's van hoe de auto er nú bij staat, zondag gaat dit veranderen hopelijk

Meer foto's hier en hier te vinden

Zondag komen er ongetwijfeld weer nieuwe als de voorkant omlaag gaat

Dat was het voor nu.
Ciao ciao!