Banden leverancier
-
Banden leverancier
Wie weet er een leverancier die voor een nette prijs banden kan leveren.
18" velg
18" velg
http://www.pitbox.nl/
Goede bekende op het Subaru forum en zowel Wilco, Ken als ik hebben er ook goede ervaringen.
Goede bekende op het Subaru forum en zowel Wilco, Ken als ik hebben er ook goede ervaringen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
H22A7 wrote:Kan iemand ff de maat en prijs noemen van zijn banden, Frans misschien?
Zal is kijken of mijn connecties eronder kunnen.
Misschien kan ik wel afspraken maken als iedereen van de club zijn bandjes daar besteld.
Zou geen gek idee zijn :-)
Ik heb net 4 nieuwe banden Bridgestone RE050A maat 215/45-17 voor 135,- per band(incl), oude banden ingeleverd.
Nou Frans en Bart, ik heb ff geinformeerd maar die prijzen zijn wel heeeeel erg scherp. weten jullie zeker dat het geen oude type's zijn ofzo?
die dingen kosten bruto (folder voor leasemaatschappijen) 330 ongeveer en ik kan ze voor 175,- netto krijgen ex balanceren en monteren.
dat is via de dealer die er niks tussen doet voor zichzelf.
Het is bijna onmogelijk dat je ze voor 125,- p/st krijgt. ik zou mijn eigen handeltje beginnen met die prijzen, je kunt ze voor 150,- p/st zo aan dealers kwijt. was het in combinatie met onderhoud o.i.d?
Speciale omstandigheden? Banden stonden verschrikkelijk in de weg?
gebruikte banden? :lol:
die dingen kosten bruto (folder voor leasemaatschappijen) 330 ongeveer en ik kan ze voor 175,- netto krijgen ex balanceren en monteren.
dat is via de dealer die er niks tussen doet voor zichzelf.
Het is bijna onmogelijk dat je ze voor 125,- p/st krijgt. ik zou mijn eigen handeltje beginnen met die prijzen, je kunt ze voor 150,- p/st zo aan dealers kwijt. was het in combinatie met onderhoud o.i.d?
Speciale omstandigheden? Banden stonden verschrikkelijk in de weg?
gebruikte banden? :lol:
Nana korobi ya oki
ITR1689 wrote:VTECCIE wrote:http://www.pitbox.nl/
Ga jij helemaal naar DH voor je banden?
Idd een goeie bandenboer. De chef lijkt op Tom Walkinshaw...... :-)
Hij draagt ook vaak zo'n zwarte Minardi shirt.
Deep? Deep is nog een jonge gozer he... hij heeft de boel een jaar geleden overgenomen maar hij werkte er al wel.
Pitbox kon de banden die ik wilde snel leveren en tegen een goede prijs. DH is niet zover voor mij dus dat rij ik dan wel aan.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mja, ik weet dat die knakker ze uit belgie haalt... (ik woon tegen de belgische grens)
ik zal zo eens even buiten op de band gluren, voor de precieze maatgeving en snelheidcodering etc, maar volgens mij alles 'zoals het hoort'...
Als ze echt zoveel goedkoper zijn dan ergens anders, sja... ik wil best een group buy regelen hoor... doen we niet moeilijk over!
ik zal zo eens even buiten op de band gluren, voor de precieze maatgeving en snelheidcodering etc, maar volgens mij alles 'zoals het hoort'...
Als ze echt zoveel goedkoper zijn dan ergens anders, sja... ik wil best een group buy regelen hoor... doen we niet moeilijk over!
baRt wrote:mja, ik weet dat die knakker ze uit belgie haalt... (ik woon tegen de belgische grens)
Ook winterbanden in de maat 205/45/17 ?