Erg makkelijk hoor om dat voetbaltopic te sluiten!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Gaskleppie

Erg makkelijk hoor om dat voetbaltopic te sluiten!

Post by Gaskleppie »

Als je je een beetje aangesproken voelt over commentaar op gedrag van voetbal supporters is het heel erg makkelijk om dat topic gelijk maar dicht te gooien en te verplaatsen...

Nou, ik wil zeker nog even de kans krijgen om mn zegje hier over te doen!

Ik ken Frank al wat langer en ik weet precies hoe hij het bedoeld en daarom is mijn reactie ook zo vreemd nog niet.

Nee, je weet dus totaal niet wat ik bdoel!
H22a7 verwoorde presies wat ik bedoelde!

Het heeft allemaal geen hol meer met voetbal te maken.
Op zich vind ik het best allemaal totdat andere die er niks mee te maken hebben de dupe worden.
Ik denk dan bv aan die winkeleigenaren de hun winkelruiten zien sneuvelen als er een keer verloren/gewonnen wordt. Of aan die lui die toevallig hun auto ergens geparkeerd hadden staan toen zo'n clubje "supporters"even langs kwam....
Maar ook aan mezelf als ik volgens zo'n "voetbal liefhebber" aggresief wordt toegesproken als ik toevallig in scheveningen een tshirt met "amsterdam" aan heb!

Ik geef geen reet om voetbal en het zal me allemaal een worst wezen wat er allemaal in zo'n stadion afspeeld. Maar als ik er op straat zonder dat ik het wil ineens mee geconfronteerd wordt omdat er iets van me gesloopt is of omdat ik zelf even een kopje kleiner geslagen wordt omdat ik een verkeerd tshirt aan heb mag ik wel degelijk een mening over dit gezijk hebben!

Moet ik het nou nog voor die kakkerlak op gaan nemen? De wereld op z'n kop

Hoezo?
Ik weet niet eens voor wie hij was? Jij neemt aan dat hij bij jou cluppie hoort dus? Ik zou het niet eens weten.

Welke wereld staat nou op zn kop? Volgens mij de wereld die zich "voetbal supporter" noemt!
HONDA

Post by HONDA »

Fijn... je bent je ei kwijt. Gaat ie nu weer dicht. Als iemand daar problemen mee heeft dan mag diegene mij mailen.

VTECCIE wrote:Ik heb het topic gesloten en naar de vuilnisbak verplaatst. Ondanks dat ik het topic zelf gestart ben vind ik het niet bijdragen aan de goede sfeer op het forum.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Locked