Meguiars workshop - Uitdeukdag [ 9 september 2006] + BBQ
Even een laatste up-date voor zaterdag:
- Als iedereen bij aankomst even bij mij zou willen aangeven bij dat hij/zij aanwezig is. Dit voor het bijhouden van de aanmeldingen.
- Alle zaken op de dag kunnen alleen cash betaald worden (Uitdeuken, Meguiars spullen, BBQ)
- De Meguiars workshop en uitdeuk sessies lopen naast elkaar, dus let op wanneer je aan de beurt bent.
- Meguiars workshop wat houd dat zo'n beetje in? : Er zal eerst een presentatie zijn over theorie (45min) daarna zal een uitgebreide demo volgen op de Type-R demo auto (het kind van Maarten :-) ). Hierna kun je met je persoonlijke vragen voor je eigen auto bij Mr.Mellaart terecht.
- Het zal mogelijk zijn wat Meguiars spullen te kopen op deze dag, er zullen ook van promotie aanbiedingen zijn.
- Parkeren: hier wordt een mooie Type-R parkeerplaats gemaakt, volg svp de aanwijzingen van de Parkeerpolitie bij aankomst
We maken er weer een leuke dag van!
CU Saturday !
- Als iedereen bij aankomst even bij mij zou willen aangeven bij dat hij/zij aanwezig is. Dit voor het bijhouden van de aanmeldingen.
- Alle zaken op de dag kunnen alleen cash betaald worden (Uitdeuken, Meguiars spullen, BBQ)
- De Meguiars workshop en uitdeuk sessies lopen naast elkaar, dus let op wanneer je aan de beurt bent.
- Meguiars workshop wat houd dat zo'n beetje in? : Er zal eerst een presentatie zijn over theorie (45min) daarna zal een uitgebreide demo volgen op de Type-R demo auto (het kind van Maarten :-) ). Hierna kun je met je persoonlijke vragen voor je eigen auto bij Mr.Mellaart terecht.
- Het zal mogelijk zijn wat Meguiars spullen te kopen op deze dag, er zullen ook van promotie aanbiedingen zijn.
- Parkeren: hier wordt een mooie Type-R parkeerplaats gemaakt, volg svp de aanwijzingen van de Parkeerpolitie bij aankomst

CU Saturday !
Ik kom wel maar ik ben later want ik ga eerst een nacht vissen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
AIYOKU wrote:Even een laatste up-date voor zaterdag:
- Parkeren: hier wordt een mooie Type-R parkeerplaats gemaakt, volg svp de aanwijzingen van de Parkeerpolitie bij aankomst![]()
CU Saturday !
Ik heb er al zin in! 8)
H22A7 wrote:AIYOKU wrote:
-- Parkeren: hier wordt een mooie Type-R parkeerplaats gemaakt, volg svp de aanwijzingen van de Parkeerpolitie bij aankomst![]()
Mag ik mijn Renault naast de jouwe zetten? :lol: :lol: :lol:
Neh ik kom niet met de Renault, dat durf ik nietops: :lol:
Je mag wel met een &^$#$ault komen, maar die zal je buiten Baarn moeten parkeren :twisted:
AIYOKU wrote:H22A7 wrote:AIYOKU wrote:
-- Parkeren: hier wordt een mooie Type-R parkeerplaats gemaakt, volg svp de aanwijzingen van de Parkeerpolitie bij aankomst![]()
Mag ik mijn Renault naast de jouwe zetten? :lol: :lol: :lol:
Neh ik kom niet met de Renault, dat durf ik nietops: :lol:
Je mag wel met een &^$#$ault komen, maar die zal je buiten Baarn moeten parkeren :twisted:
:lol: nee man die Clito is van mijn vriendin, ik rij met mijn broertje mee, tis geen Honda maar wel een :japan: :wink:
Nana korobi ya oki