Telefoonhouder CTR

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Gangaran

Telefoonhouder CTR

Post by Gangaran »

Weet iemand waar ik een telefoonhouder kan vinden die goed past in de CTR? Ik wil niks tegen mijn voorruit hebben. BIj de dealer hebben ze niet voor de Civic 3deurs.
Katana

Post by Katana »

Ik heb een bleutooth carkit.

Daar heb je geen houder bij nodig, je houd de telefoon gewoon in je zak en beld via voiced.
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

ik heb nog een houder liggen die je aan de radio kan vast borgen.

Image
autodre

Post by autodre »

AIYOKU wrote:Ik heb een bleutooth carkit.

Daar heb je geen houder bij nodig, je houd de telefoon gewoon in je zak en beld via voiced.

Mijn idee...
Gangaran

Post by Gangaran »

Hoeveel zou je eventueel voor je houder willen hebben?? Trouwens een bluetooth is ook niet een verkeerde keuze..
HONDA

Post by HONDA »

Ik heb moeite met die carkits... telefoons gaan maar een jaar of wat mee en dan zit je met een ingebouwde carkit waar je niets meer aan hebt. Die slimmeriken maken de boel uiteraard wel zo dat het niet universeel is. Zelfs bluetooth carkits zijn niet zomaar uitwisselbaar.

Maar handig zijn ze wel. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR1217

Post by ITR1217 »

Er bestaan specifieke houders in plastic die kosten ongeveer 25 euro in de handel en je kan ook lederen console krijgen voor de meeste automerken dit schommelt dan ongeveer rond de 50 euro , ongeveer he :wink:
Voor de plastic houder kan je best eens kijken op www.brodit.com en daar kan je doorklikken naar juiste voertuig enz ... is 1 van de beste qau kwaliteit op dat vlak !
Voor de lederen moet ik ff zoeken ....
ITR1217

Post by ITR1217 »

VTECCIE wrote:Ik heb moeite met die carkits... telefoons gaan maar een jaar of wat mee en dan zit je met een ingebouwde carkit waar je niets meer aan hebt. Die slimmeriken maken de boel uiteraard wel zo dat het niet universeel is. Zelfs bluetooth carkits zijn niet zomaar uitwisselbaar.

Euh bluetooth niet universeel ????? das raar ....

En tegenwoordig kan je carkits kopen die vrij snel en goedkoop aan te passen zijn naar een ander model ...
baRt

Post by baRt »

mja, bluetooth heb ik altijd al een hekel aan gehad... en met de snelle afsterving van batterijduur en inderdaad de toch al korte levensduur (of beter: eigendomsduur) van telefoons tegenwoordig...

wat dat betreft mis ik mijn oude 6210, met de van pappie overgenomen inbouw-carkit van zijn oude 6150...
HONDA

Post by HONDA »

ITR1217 wrote:
VTECCIE wrote:Ik heb moeite met die carkits... telefoons gaan maar een jaar of wat mee en dan zit je met een ingebouwde carkit waar je niets meer aan hebt. Die slimmeriken maken de boel uiteraard wel zo dat het niet universeel is. Zelfs bluetooth carkits zijn niet zomaar uitwisselbaar.

En tegenwoordig kan je carkits kopen die vrij snel en goedkoop aan te passen zijn naar een ander model ...

Ik begrijp dat dit vreemd klinkt maar het is echt zo.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR1217

Post by ITR1217 »

VTECCIE wrote:
ITR1217 wrote:

Ik begrijp dat dit vreemd klinkt maar het is echt zo.

Heel vreemd !!! Goeie winkel gaan he :lol:
Gangaran

Post by Gangaran »

Inderdaad ecth handig!!!
accordR alias AccordS

Gangaran wrote:Hoeveel zou je eventueel voor je houder willen hebben?? Trouwens een bluetooth is ook niet een verkeerde keuze..

Je mag hem zo komen halen.

ik moet hem nog ff zoeken, ik weet zo niet waar dat die ligt.
Gangaran

Post by Gangaran »

Drunen klinkt ver, waar is dat ergens in Nederland?? Kom ik het dan een keer ophalen.
accordR alias AccordS

Tussen Waalwijk en den Bosch
Gangaran

Post by Gangaran »

Oh dat valt wel mee, zo'n 30min rijden vanuit Nijmegen. Stuur een PB met de dagen wanneer ik het zou kunnen komen ophalen.
Jo&

Post by Jo& »

Als je een honda carkit koopt dan is die "universeel"
Als je een Nokia carkit koopt werkt die 99% van de tijd alleen op Nokia's. Zelfde geldt voor Sony E en andere merken.
Je kunt net als de Honda carkit's universele merken kopen die werken over het algemeen op alle telefoons.

Ik moet wel aanmerken dat bluetooth carktis heeel fijn zijn ivm instappen rijden maar dat de kwaliteit te wensen overlaat welk merk je ook kiest.
Ik moet op de snelweg tussen de 80 en de 100 rijden (afhankelijk van de weg) om een goed gesprek te houden ivm de ruis die mijn gesprekspartner hoort. En ik heb een honda carkit.
Nu is mijn auto zelfs standaard dusja als je bijv de auto van Maarten pakt dan kan je het boven de 50 km/uur al vergeten...
Oordopjes werken dan het beste maar geloof me dat doe je ook maar 2 keer.. shit dingen zitten altijd in de klit en anders de bluetooth variant maar 1 je moet die dingen opladen en 2 je moet het aanzetten en opzetten en 3 ik ben zo dom om met zo een ding uit te stappen omdat ik niet door heb datie op me oor zit...
VTECRob

Post by VTECRob »

Ik heb sinds een tijdje deze:

Parrot 3200LS Color
Image

Voorheen had ik de Parrot 3000.

Ideaal, naar mijn mening.
Ik heb nu die andere, omdat ik wilde weten door wie ik gebeld werd en omdat ik niet de telefoon uit mijn zak wilde halen om te bellen.

Nummer zoeken doe ik nu met die draaiknop.

Geluid... tja... onder de 60 gaat goed.
Tussen de 60 en 80 is niet te doen, daarboven weer wel maar dat komt door mijn banden.
Uitlaat herrie moet nog komen...
Locked