champcar in assen!!!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
itr assen

champcar in assen!!!

Post by itr assen »

HondArd

Post by HondArd »

Dat is toch die klasse waar hoofdzakelijk Honda motoren in de auto's zitten? Vind ik dan eigenlijk verplichte kost voor de Honda liefhebber.
wolfRacing

Post by wolfRacing »

jep ik ben van de partij, ik hoorde het een aantal weken geleden op eurosport dat het mischien in NL kwam :lol:
Katana

Post by Katana »

AccordTypeaRd wrote:Dat is toch die klasse waar hoofdzakelijk Honda motoren in de auto's zitten? Vind ik dan eigenlijk verplichte kost voor de Honda liefhebber.

Ga je schamen Ard! In deze klasse rijden alleen Ford motoren (Honda heeft 10 jaar de vloer met ze aangeveegd)

Je bedoeld IRL, daar rijden ze allemaal met Honda :D Toyota is met de staart tussen de benen een tijdje terug vertrokken :lol:

Goede zaak dat er weer een Grand-prix naar Nederlnad komt!

Als ze nu het circuit van Zandvoort voor 75 miljoen laten verbreden, verbouwen enz kunnen ze de F1 terug halen. Blijven dromen :(
IvoG

Post by IvoG »

Als ze voor 750 miljoen hele wijken platgooien en de wegen naar Zandvoort verbreden, dan zal de F1 er komen.

Het circuit is al breed genoeg. Kijk maar naar Monaco hoe breed dat wel of niet is. Als het daar kan kan het ook in Zandvoort.
Katana

Post by Katana »

IvoG wrote:Als ze voor 750 miljoen hele wijken platgooien en de wegen naar Zandvoort verbreden, dan zal de F1 er komen.]

Als we naar SPA, Paul Ricard, hockenheim of zelfs Silverstone kijken zie ook geen grote snelwegen tot aan het circuit en de laatste 10-20 km binnenwegen. Oplossing voor Zandvoort: Er zijn twee wegen in en uit Zandvoort, maak deze eenrichtings verkeer (Zeeweg heen, Heemstede terug)

Het circuit is al breed genoeg. Kijk maar naar Monaco hoe breed dat wel of niet is. Als het daar kan kan het ook in Zandvoort.

Mr. Ecclestone verwacht een juiste infrastructuur maar ook een modern circuit met genoeg uitloop. Mijn idee:
1. De "zand"camping 2 honderd meter verplaatsen naar het Noorden.
2. De hele baan twee zo breed maken.
3. De grindbakken vergroten
4. De uitloop aan de zijkant verdubbelen.
5. Een extra tunnel maken onder de baan door om bij de Hugenhotz ruimte te maken.
6. Parkeer ruimte maken

Lijkt me een leuk uitdaging om dit uit te voeren. Tot die tijd.. Goede zaak dat de ChampCar series komt naar Assen!
VTECRob

Post by VTECRob »

AIYOKU wrote:Lijkt me een leuk uitdaging om dit uit te voeren. Tot die tijd..

Jij jezelf opgegeven als projectleider voor het projectteam ofzo? :lol:
Katana

Post by Katana »

VTECRob wrote:
AIYOKU wrote:Lijkt me een leuk uitdaging om dit uit te voeren. Tot die tijd..

Jij jezelf opgegeven als projectleider voor het projectteam ofzo? :lol:

Elk probleem heeft een oplossing, Robin :-)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ik denk dat Mr. Ecclestone vooral een juiste faktuur verwacht. :D
HondArd

Post by HondArd »

ITR897 wrote:Ik denk dat Mr. Ecclestone vooral een juiste faktuur verwacht. :D

En dat is ook de reden dat er op Monaco nog steeds geraced wordt. Qua veiligheid is die baan echt niet meer up to date, terwijl andere banen om die reden van de kalender worden gehaald of pas na flinke aanpassingen op de kalender blijven terwijl er nix aan de hand was (Hockenheim).
Locked