velen zullen me al kennen van andere fora, maar voor degenen die me nog niet kennen stel ik me even voor:
ik ben Tom Veldman momenteel 27 jaar oud, en ik woon in Geleen, Zuid-Limburg. ik ben begonnen ooit met een crx uit 1984, maar die heb ik vrij snel verkocht. Toen heb ik er een uit 1988 gekocht, die ik nog steeds heb. Deze is geheel gerestaureerd nu 4 jaar geleden.
Ik heb in die tijd nog een crx uit 1985 (1,5) gekocht, waar mijn vrouw iedere dag in rijdt. Ding ziet er niet meer uit, goedkoop opgelapt, maar hij rijdt iedere dag probleemloos. Echt ongelofelijk. Ik heb daarna ook nog een crx uit 1986 gekocht (1.6). Deze is geheel in originele en goede staat, behalve de lak. Deze staat geschorst in de garage te wachten op volledige restauratie. Voor het dagelijks verkeer had ik een accord sedan uit 1996, maar die heb ik verkocht toen ik mijn huidige DD tegenkwam; een Accord Aerodeck uit 1991. Met JDM H22A motor! De ultime combinatie: veel ruimte, maar ook erg snel. Dat verwachten ze bij het stoplicht niet. Enige nadeel is de lange wielbasis in combinatie met veel verlaging: ik kom nergens meer overheen. Ik heb al zelfs een keer echt vastgehangen op een hoge drempel. Daar moet ik dus nog wat op vinden, al vind ik airride te duur en te onbetrouwbaar voor een daily drive.
Nog wat fotootjes om het af te ronden: