nog een update....heb nieuwe velgen besteld...kon het niet laten maar toch maar weer gevallen voor de bronzen Enkei RS7...maar dan 5steeks..hopelijk komt ie gauw binnen...
vtecmoon wrote:nog een update....heb nieuwe velgen besteld...kon het niet laten maar toch maar weer gevallen voor de bronzen Enkei RS7...maar dan 5steeks..hopelijk komt ie gauw binnen...
onder je ep stond het erg mooi, maar bij een dc2.... kan me niet goed inbeelden hoe het gaat staan.
vtecmoon wrote:nog een update....heb nieuwe velgen besteld...kon het niet laten maar toch maar weer gevallen voor de bronzen Enkei RS7...maar dan 5steeks..hopelijk komt ie gauw binnen...
onder je ep stond het erg mooi, maar bij een dc2.... kan me niet goed inbeelden hoe het gaat staan.
fotoshop?? brons en championswhite gaan wel goed samen naar mijn mening... :lol:
fotoshop?? brons en championswhite gaan wel goed samen naar mijn mening... :lol:
Brons is heel mooi met wit!
maar die brons is lichter en de velg is veel meer open.
Misschien komt het omdat ik het super vond staan onder een(jouw) EP, en dat ik twijfel dat het onder andere auto's minder mooi staat
Vind dat hij nu onder een civic coupe niet tot zn recht komt. Onder de hatch van Jeroen staan ze daarentegen wel weer mooi.
Ik mis nog een center cap (1 was helaas licht beschadigd, dus opnieuw opsturen).
Zonder staat ook best mooi...center cap valt iets te veel op...even een ander kleurtje overwegen...