Misschien nog een kleine update, kheb dus de buddyclub 2 kit besteld voor de ITR enkel de zijschorten zijn nog maar binnen en ben die dus al wat aant aanpassen. Na de winter wordt hem dan nog volledig gespoten die hete dagen van verleden maand hebben wat brokken gemaakt aan de lak.
En dan ook nog andere velgen ben der nog ni uit welke Racinghart of enkei
En nog een deftige verlaging.
Ook motorisch wordt hem nog aangepakt, da zal voor begin september zijn.
Hmmm apart, zelfs al is het warm, motorkap pakt meer hitte doordat het een liggend deel is.
Slecht werk geleverd door dat schadeherstelbedrijf! jammer...hoop niet dat je nog meer slecht afgewerkte plekken vindt!
Aha, ok, zit tie weer strak in z'n velletje straks :wink:
EDIT: hey ik zat net nog is naar die schade te kijken maar die lange rechte barsten zijn volgens mij vandalisme krassen. die plek daarnaast (met die bliksemachtige scheurtjes) die zijn door slecht spuitwerk ontstaan. Door die lange krassen is er lucht bij gekomen en is het verder gaan barsten.
Maar het kan niet spontaan ontstaan zijn met zulke rechte krassen als gevolg.
H22A7 wrote:Hmmm apart, zelfs al is het warm, motorkap pakt meer hitte doordat het een liggend deel is. Slecht werk geleverd door dat schadeherstelbedrijf! jammer...hoop niet dat je nog meer slecht afgewerkte plekken vindt!
Aha, ok, zit tie weer strak in z'n velletje straks :wink:
EDIT: hey ik zat net nog is naar die schade te kijken maar die lange rechte barsten zijn volgens mij vandalisme krassen. die plek daarnaast (met die bliksemachtige scheurtjes) die zijn door slecht spuitwerk ontstaan. Door die lange krassen is er lucht bij gekomen en is het verder gaan barsten. Maar het kan niet spontaan ontstaan zijn met zulke rechte krassen als gevolg.
Ik dacht eerst ook dat het vandalisme was, maar als ik dan de volgende dag zag dat de kras groter was , dacht ik aan barsten.
Ik zie veel schade's maar ik heb nog nooit zo'n nette barst gezien....
Toch is kijken of het vandalisme kan zijn, straks is tie op nieuw gespoten en heb je er weer een jaap inzitten....
Misschien effe een mini-update plaatsen, alle onderdelen zijn enkel nog maar besteld dus kan nog geen pics tonen of dergelijke.
Ok wat gaat er aan gebeuren:
*Remschijven worden vervangen door exemplaren van Rotora
*Stalen remleidingen
*alle rubers van het onderstel vervangen door polyurethaan
*en een Tein verlagingssetje
zoals je ziet word het onderstel onder handen genomen, daarna is het de beurt aan de paardenstal.
Nice!! Maar om hoeveel rubbers gaat het dat je gaat vervangen want dat zijn er nog al wat?En neem je ze van Energy?Kan je me een PB sturen met de kosten van de bushings?
Neem wel de Tein Flex set. De street set is echt veel te slap en is veel te onderstuurd!
Martin van hontec heeft deze besteld, ik weet niet de welk hij genomen heeft
Tis dus de super street set geworden om toch nog dat beetje comfort te houden zolag het nog mijn daily is. Hoop wel dat het onderstuur wat zal verholpen worden door de plyurethaan.
Mugen airbox is ondertussen bij mij thuis afgeleverd.
De rotora remschijven, axxis remblokken en goodridge stalen remleidingen zitten er ook al onder maar heb hier nog geen deftige fotos van. Binnenkort ook het volledige onderstel nog voorzien van polyurethaan.