Wat denken jullie dat het mooiste staat onder een CTR?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Ik was altijd blij met me barracuda velgen onder me ctr
Civic Type S
eteuben

Post by eteuben »

Ik kocht laatst het nieuwe Maximum Tuner blaadje en daar stond een wel erg mooi model velg in. Geen toe dat dit type al een poosje meeloopt, maar zou op een CTR niet eens zo slecht staan.

Keskin KT1
Image
Image

Sorry voor het plaatsen van de Opel...
vtecmoon

Post by vtecmoon »

eteuben wrote:Ik kocht laatst het nieuwe Maximum Tuner blaadje en daar stond een wel erg mooi model velg in. Geen toe dat dit type al een poosje meeloopt, maar zou op een CTR niet eens zo slecht staan.

Keskin KT1
Image
Image

Sorry voor het plaatsen van de Opel...

Vrees dat de CTR dan een te duitse look krijgt met de velgen...(smaken verschillen natuurlijk) :wink:
Spijker

Post by Spijker »

Ik houd van open velgen, niet die dichte 'Brabus' wielen.
Civic Type R #03855
Katana

Post by Katana »

vtecmoon wrote:

Vrees dat de CTR dan een te duitse look krijgt met de velgen...(smaken verschillen natuurlijk) :wink:

Mee eens!

Onderhoud is is key issue, ik heb zelf OEM NH-O velgen en was deze wekelijks van buiten maar ook de binnenkant van de velg (schijven). Hou ik dit niet bij dan ben je in ons klimaat de l*l.

Voor op het circuit heb een extra setje OEM NH-O (rag-)velgen, als er weer sneeuw-berg van 3 weken valt. Zet ik hier een setje winter reifen op.
eteuben

Post by eteuben »

vtecmoon wrote:Vrees dat de CTR dan een te duitse look krijgt met de velgen...(smaken verschillen natuurlijk) :wink:

Inderdaad wel mee eens, maar daarentegen zie ik ook wel eens Tenzo's onder een Golf bijvoorbeeld. Is weer net andersom. Deze leken me wel aardig toe. Echte duitse velgen vindt ik die audi look dingen, ook niks voor mij hoor!
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Hoort er gewoonweg niet onder. En pas werden er op Markplaats ook duidelijk "JDM velgen voor Audi, VW, Alfa" verkocht vond ik ook wel apart. Maarja ieder zijn smaak maar persoonlijk vind ik zou ik ze nooit monteren onder mijn CTR.
eteuben

Post by eteuben »

Even weer een oud topic opgevist!

Kwam onlangs een mooie velg tegen, die een CTR niet zou misstaan. Nu het merk Dotz Brands Hatch type.

En wat vinden jullie?

Image

Ik bedoel eigenlijk die met alleen zwarte spaken! Zie;
http://www.dotz-wheels.com/467_DE.0
Beekie

Post by Beekie »

Dat zou ik een heel mooi velgje vinden voor onder een CTR :thumbs:
Locked