... En zijn of haar CTR 2001-2005 model er op in te ruilen? Ben er wel benieuwd naar. Ook als je gaat voor de nieuwe Civic, niet perse type-R. Kan me voorstellen dat sommige echt wachten tot het nieuwe model uit is en niet naar een facelift toe willen.
Mijn pa rijd Leon en is nu na 6 jaar achter de nieuwe Leon aangeweest. Puur om het nieuwe model.
PS.
Het gaat mij natuurlijk om de inruilers... :wink: Nu zijn ze schaars!
Vind hem onwijs stoer, zou de itr er best voor/op willen inruilen. Maar je zit met de voorwielaandrijving. Anders van dat, is het een beest van een auto.
En dacht btw dat er zo gruwelijk veel op internet stonden de CTR's! iig toen we de ITR aanschafte stikte het er van
Is ook moeilijk een hele goede auto inleveren, tegen een nóg betere :razz: meeste halen niet eens alles uit de auto die ze al rijden, laat staan dat ze de mogelijk heden benutten van de nieuwe :wink:
Moet of een 1,8 of een diesel zijn want de 1.4 heeft geen executive uitvoering...
Op de toerenteller is te zien dat hij net voor de 7k in het rood springt... ik gok dus de 1,8...
Joanne wrote:Moet of een 1,8 of een diesel zijn want de 1.4 heeft geen executive uitvoering... Op de toerenteller is te zien dat hij net voor de 7k in het rood springt... ik gok dus de 1,8...
yep de 1,8 8) (R18A2 voor de degene die dat leuk vinden om te weten).
Moet er wel bij zeggen dat, dat drive by wire erg wennen is.
De diesel schijnt toch de fijnste motor te zijn, maar hij is veels te duur voor et geld wat je betaald voor een 2.2 i-CTDI Comfort heb je een 1,8 i-VTEC Executive.
Plus doe mij maar zo echt Honda VTEC en ja ik weet dat et niet te vergelijken is met een type-R maar hier kun je de VTEC ook voelen zo rond de 3500tpm.
En ja de 1,4 i-DSI is totaal geen optie met z'n 83 pk. :roll:
CIVIC 1.8 i-VTEC Executive
DVD-Navi
18" Storms
Grand Prix Pack
Blue Ambient light