Supermooie auto maar weer zo'n sticker op het raam die het totaal beeld verziekt , vind ik persoonlijk dan :wink:
Je hebt de S2000 zo mooi clean en dan net zo'n sj*nnie sticker , maar dat maakt de S2000 niet een minder mooi auto :thumbs:
Hoe is trouwens de belevenis van de S2000 motor tegenover de ITR? En het weggedrag?
Mja zoals sommigen weten, heb ik veel promo voor showoff gedaan en meegeholpen op de stand/beurzen etc. Vandaar de raamband
Belevenis is totaal anders, wegligging is super, wagen blijft mooi horizontaal in de bochten, accelereren is toch ff wat agressiever als een STOCK itr. En ja fun gehalte is zeker hoger als bij een FWD...
Mooi mooi, voor de S2000 eigenaars is het een goede zaak dat deze wagen uit productie genomen wordt. Dan behoudt hij een hogere inruilwaarde. Zeker als er geen opvolger komt bij ons. Net zoals bij de ITR.
BlackTeg wrote:Mooi mooi, voor de S2000 eigenaars is het een goede zaak dat deze wagen uit productie genomen wordt. Dan behoudt hij een hogere inruilwaarde. Zeker als er geen opvolger komt bij ons. Net zoals bij de ITR.
Greetz
Dan zal de waarde eerst moeten stijgen want zo duur zijn S2K's niet meer. Als je ziet dat een S2K nu net boven de 20K euro zit dan vind ik dat meevallen. CTR's zitten ook rond die prijs en ITR's en ATR's zitten er maar net iets onder.