Ik ben voor een Ctr aan het kijken en kwam bij deze terecht:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/auto_s/honda/43559419.html%3Freturn%3DeJwlisEKwyAQBf8lYG7VaMhlRUr7J2IFRRsXXdqkpf9eQ04zvHkWJHwjTLqBVAsMzdvqgg5ECEKkgn7lT1sTYbaWGl%252BzOC8cA163bOT4aIYKm2%252BSzfdMXT4RD926HtxPpneni6%252FomFrURDv6S%252B17abEHNaKRg%252F79AUwMLVk%253D%26df%3D1%26fta%3D
Merk: Honda
Model: Civic type-r
Bouwjaar: 2004
Carrosserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1170 kg
Kleur: Zwart
enige met een orgineel sperdifrentieel zoals standaard in de japanse versie
eibach schroefset
typhoon kit voor meer vermogen en een mega sound bij 8000 + toeren +/- 230pk
veerpootbrug
xenon en privacy glass
nieuwe Yokohama parada's (super kleverig)
orgineel 40000km gelopen met honda garantie
vdo navigatie
geen auto voor watjes in nieuwstaat van eerste eigenaar
Ik wist niet dat ze in Japan staard een sper hebben, die jongen heeft het standaard sper van een CTR uit Japan over laten komen en deze in een Nederlandse gemonteerd! Hij vertelde me ook dat de originele CTR in Japan 220 pk heeft... Wist ik ook niet...
Iemand van jullie ervaring hiermee? Of kennen jullie toevallig deze auto? Hij is van ene Dennis uit Berkel en Rodenrijs.
Ctr 2005 Standaard 220pk en Sper in Japan?
De LSD klopt maar ik het blok is gewoon normaal k20a2 euro spec en dus 200pk en dan is de winst van de typhoon kit wel heel veel of niet 30 pk's maarja. Heel veel mensen nemen alles serieus doordat er met cai 10% en catback 10%. Dat kan je ze niet kwalijk nemen nij mij rijdt in de buurt ook een prelude 2.0 150 pk die na een open luchtfilter en universele demper 180 heeft allemaal wel leuk. De 10pk winst van een tyfoon kit krijg je er ongeveer wel bij maar het gaat hier dus om een Nederlandse auto waar de lsd is in gezet.
Voor de Japanse markt>>
Engine
Employs a high revving, high-output 2.0-liter DOHC i-VTEC engine that combines VTEC, which adjusts intake / exhaust valve timing and lift at high engine speeds, and VTC (Variable Timing Control), which continuously varies the intake valve timing phase in accordance with engine load. The result is a maximum power output of 158kW (215PS) and maximum torque of 202N/m (20.6kg/m).
De EU markt heeft er 200PK
Engine
Employs a high revving, high-output 2.0-liter DOHC i-VTEC engine that combines VTEC, which adjusts intake / exhaust valve timing and lift at high engine speeds, and VTC (Variable Timing Control), which continuously varies the intake valve timing phase in accordance with engine load. The result is a maximum power output of 158kW (215PS) and maximum torque of 202N/m (20.6kg/m).
De EU markt heeft er 200PK