Harde schijf probleem
Harde schijf probleem
Aan de experts hier,
Een van me harde schijven waar ik liedjes, filmpjes en foto's opsla is er mee opgehouden.
Als ik de inhoud van de schijf wil bekijken krijg ik de melding, schijf niet geformatteerd, nu formatteren? ja/nee.
Ik heb steeds op nee gedrukt anders ben ik zeker alles kwijt lijkt me.
Verder naar hardware gekeken, geen problemen gevonden.
De pc ziet de schijf nog wel maar kan alleen de inhoud niet weergeven.
Ook geprobeerd stuurprogramma te updaten maar geen resultaat.
Iemand hier enig idee of is het einde verhaal?
Een van me harde schijven waar ik liedjes, filmpjes en foto's opsla is er mee opgehouden.
Als ik de inhoud van de schijf wil bekijken krijg ik de melding, schijf niet geformatteerd, nu formatteren? ja/nee.
Ik heb steeds op nee gedrukt anders ben ik zeker alles kwijt lijkt me.
Verder naar hardware gekeken, geen problemen gevonden.
De pc ziet de schijf nog wel maar kan alleen de inhoud niet weergeven.
Ook geprobeerd stuurprogramma te updaten maar geen resultaat.
Iemand hier enig idee of is het einde verhaal?
Data recovery tooltje downloaden, data redden en opnieuw formatteren. Overigens is de data na formatteren nog steeds te vinden/redden tenzij het is overschreven met nieuwe data.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Download ook gelijk een tooltje om de harde schijf te controleren op fouten. Dit is meestal te vinden op de website van de fabrikant.
Dit soort recovery tooltjes hebben mij al een keer gered, het werkte goed.
Dit soort recovery tooltjes hebben mij al een keer gered, het werkte goed.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Data redden, goed controleren of je dan alles hebt en dat alles okee is. Is alles okee dan kun je gaan spelen met de schijf. Ik zou er eerst een tooltje van de fabrikant op loslaten.
Het kreng heeft geen s.m.a.r.t. melding gegeven of zit dat er niet op?
Het kreng heeft geen s.m.a.r.t. melding gegeven of zit dat er niet op?
slydawg wrote:Heb ff een programmatje gedownload en erop los gelaten en alle data schijnt er nog op te staan. Gelukkig!!
Nu moet ik alles dus recoveren naar een andere plek en de HD die raar doet formatteren?
Overgooien die data. En HDD schijf formateren...En alleen gebruiken voor 'troep' dus nutteloze info die je wel wilt bewaren etc...Zou er geen belangrijke data meer opzetten...
autodre wrote:slydawg wrote:Heb ff een programmatje gedownload en erop los gelaten en alle data schijnt er nog op te staan. Gelukkig!!
Nu moet ik alles dus recoveren naar een andere plek en de HD die raar doet formatteren?
Overgooien die data. En HDD schijf formateren...En alleen gebruiken voor 'troep' dus nutteloze info die je wel wilt bewaren etc...Zou er geen belangrijke data meer opzetten...
:thumbs: Mee eens...
kon dit niet eerder?!?!?!?
ik had 4 dagen geleden hetzelfde probleem.
kwam er niet uit. Ook nergens op internet kunnen vinden over dit probleem. Las de schijf, maar niet de inhoudt.!!!!!!!
Heb maar JA gedrukt en geformateerd. 35gb aan bestanden kwijt. Gelukkig zat er niks speciaals op!
Na formatteren werkt de schijf gewoon weer perfect.
kwam er niet uit. Ook nergens op internet kunnen vinden over dit probleem. Las de schijf, maar niet de inhoudt.!!!!!!!
Heb maar JA gedrukt en geformateerd. 35gb aan bestanden kwijt. Gelukkig zat er niks speciaals op!
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
Jordan wrote:kon dit niet eerder?!?!?!?
Tenzij je er iets nieuws overheen hebt gezet kan je de data met een recovery weer terughalen.
CTR #16636