Wat denken jullie dat het mooiste staat onder een CTR?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
autodre

Wat denken jullie dat het mooiste staat onder een CTR?

Post by autodre »

Van deze pagina

http://www.velgenland.nl/index.php?page ... cat_id=159

(mag ook een ander merk dan AEZ zijn hoor)

Zelf denk ik aan de

Cyber
Image

Xylo
Image
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Dat is natuurlijk ieders goesting. Maar als ik moest kiezen uit de bovenste twee dan neem ik de eerste.

In 18duim wel te verstaan.
autodre

Post by autodre »

ITR897 wrote:Dat is natuurlijk ieders goesting. Maar als ik moest kiezen uit de bovenste twee dan neem ik de eerste.

In 18duim wel te verstaan.

Worden mijn wintervelgen ;-)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ok. 16duim dan.
mr. X

Post by mr. X »

dan maakt het toch niet uit :-) rag-velg hehe... koop 2e handse met schade, hoef je er ook niet zuinig mee te zijn
RedSun

Post by RedSun »

Ik had de tweede genomen, rechte velgen houd ik persoonlijk niet zo van.

Maar voor wintervelgen zou ik ook geen nieuwe nemen.

Grtz,

Steven
Nana korobi ya oki
Spijker

Post by Spijker »

Tja, dat is sowieso smaak :D Ik vind dat 'spaakvelgen' het gestroomlijnde uit de auto halen. Ik zou voor iets dichtere gaan, maar ook weer niet te dicht zeg maar. Die bovenste staan zeker mooi of anders deze:

Image

Edit:Kun je alle 17" velgen er onder doen als ze maar 5 gaten hebben?
Civic Type R #03855
autodre

Post by autodre »

Spijker wrote:Tja, dat is sowieso smaak :D Ik vind dat 'spaakvelgen' het gestroomlijnde uit de auto halen. Ik zou voor iets dichtere gaan, maar ook weer niet te dicht zeg maar. Die bovenste staan zeker mooi of anders deze:

Image

Dit zijn slechts plaatjes. Ik 'geloof' dat ze ze in verschillende 'gaten' hebben en ET waardes...
JDMTEG

Post by JDMTEG »

autodre wrote:
Spijker wrote:Tja, dat is sowieso smaak :D Ik vind dat 'spaakvelgen' het gestroomlijnde uit de auto halen. Ik zou voor iets dichtere gaan, maar ook weer niet te dicht zeg maar. Die bovenste staan zeker mooi of anders deze:

Image

Dit zijn slechts plaatjes. Ik 'geloof' dat ze ze in verschillende 'gaten' hebben en ET waardes...

Niet alle velgen zijn met 4 en 5 gaten te verkrijgen. Die op deze foto is waarschijnlijk niet met 4 gaten te krijgen aangezien de spaken verder doorlopen naar het midden van de velg. De 2 bovenste foto's, die velgen kunnen ze waarschijnlijk wel leveren met 4 of 5 gaten omdat daar ruimte genoeg is om de gaten te boren.
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

Ik vindt de AEZ Ultra super mooi... Staat onder iedere wagen zeer sportief!!!

Het is een gepolijst wiel met een blanke lak laag, erg mooi!

Image

http://www.riechert-racing.de/de/Galerie/Opel/Astra/Opel_Astra_Coupe_AEZ_Ultra/index.php
Image
Jo&

Post by Jo& »

Neem ragvelgen voor weinig en besteed wat je overhoud aan supperrr zomer velgen :D
mr. X

Post by mr. X »

Joanne wrote:Neem ragvelgen voor weinig en besteed wat je overhoud aan supperrr zomer velgen :D

:thumbs: Dead-on
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Neem zeker geen gepolijste velgen voor in de winter. Problemen gegarandeert.
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

ITR897 wrote:Neem zeker geen gepolijste velgen voor in de winter. Problemen gegarandeert.

Je moet het iets anders formuleren!

''Neem zeker geen gepolijste velgen voor in de winter als je een luie vent bent die zijn hartediefje (Type-R) nooit bijhoudt en 1 keer in de maand afspuit bij een tankstation!''

Als je gewoon iedere week je auto wast en zorgt dat je velgen in de wax staan kan je er de hele winter mee door rijden...

Wat voor velg je ook neemt, als je hem niet bijhoudt gaat tie naar de klote of het nu winter of zomer is...
Image
mr. X

Post by mr. X »

SnoopDogg wrote:
ITR897 wrote:Neem zeker geen gepolijste velgen voor in de winter. Problemen gegarandeert.

''Neem zeker geen gepolijste velgen voor in de winter als je een luie vent bent die zijn hartediefje (Type-R) nooit bijhoudt en 1 keer in de maand afspuit bij een tankstation!''

Als je gewoon iedere week je auto wast en zorgt dat je velgen in de wax staan kan je er de hele winter mee door rijden...

Wat voor velg je ook neemt, als je hem niet bijhoudt gaat tie naar de klote of het nu winter of zomer is...

:lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

SnoopDogg wrote:

En toch ben ik er zeker van dat een gepolijste velg eerder last heeft van zout in de winter dan een gelakte velg. Ook al was je je auto elke week.
Krijg maar een beetje steenslag op je gepolijste velg, waar je totaal niets aan kan doen, en je hebt al prijs.
Een gepolijste velg heeft één vernis laag en een gelakte velg heeft een laklaag en een vernislaag. Dus, wat zou er beter zijn?

In het vervolg ff nadenken voordat je iemand een luie vent noemt. :wink:
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

ITR897 wrote:
SnoopDogg wrote:

En toch ben ik er zeker van dat een gepolijste velg eerder last heeft van zout in de winter dan een gelakte velg. Ook al was je je auto elke week.
Krijg maar een beetje steenslag op je gepolijste velg, waar je totaal niets aan kan doen, en je hebt al prijs.
Een gepolijste velg heeft één vernis laag en een gelakte velg heeft een laklaag en een vernislaag. Dus, wat zou er beter zijn?

In het vervolg ff nadenken voordat je iemand een luie vent noemt. :wink:

Hey laten we 1 ding voorop stellen: ik noem je geen luie vent maar ik beschrijf een persoon waarbij velgen snel naar de kloten zullen gaan! :twisted:

Of tie nou Jan kees Marijn of Piet heet!!!

Ik denk idd dat ik je gelijk moet geven over het feit dat gepolijste velgen eerder zullen corroderen als gewone zilver gespoten velgen! Maar het heeft echt alles te maken met onderhoud!
Image
HondArd

Post by HondArd »

ITR897 wrote:Niet alle velgen zijn met 4 en 5 gaten te verkrijgen. Die op deze foto is waarschijnlijk niet met 4 gaten te krijgen aangezien de spaken verder doorlopen naar het midden van de velg. De 2 bovenste foto's, die velgen kunnen ze waarschijnlijk wel leveren met 4 of 5 gaten omdat daar ruimte genoeg is om de gaten te boren.

Of de 4gats velg heeft 8 spaken en de 5gats velg 10, net als bij de OZ Michelangelo 10/8.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

AccordTypeaRd wrote:
ITR897 wrote:Niet alle velgen zijn met 4 en 5 gaten te verkrijgen. Die op deze foto is waarschijnlijk niet met 4 gaten te krijgen aangezien de spaken verder doorlopen naar het midden van de velg. De 2 bovenste foto's, die velgen kunnen ze waarschijnlijk wel leveren met 4 of 5 gaten omdat daar ruimte genoeg is om de gaten te boren.

Of de 4gats velg heeft 8 spaken en de 5gats velg 10, net als bij de OZ Michelangelo 10/8.

Idd. Maar dan zijn het nog steeds niet dezelfde velgen ondanks dezelfde benaming.

@SnoopDogg: Ok, blijkbaar verkeerd opgevat dan.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Een CTR heeft mooie velgen nodig (heeft ie wel verdient), ongeacht of het zomer of winter is...
Locked