Hebben jullie dat ook wel is....

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
crx303

Post by crx303 »

Mijn CRX staat voor het huis op de oprit, waar ik altijd zicht op heb.

Kan het echt niet meer bijhouden hoevaak langsrijdende figuren hun nek verrekt hebben :D

Ja zelfs met de Jazz valt het me op dat ik vaak wordt nagekeken 8)
misschien denken ze, wat moet zo'n jong gassie in zo'n opoebak :lol:
Jo&

Post by Jo& »

crx303 wrote:Mijn CRX staat voor het huis op de oprit, waar ik altijd zicht op heb.

Kan het echt niet meer bijhouden hoevaak langsrijdende figuren hun nek verrekt hebben :D

Ja zelfs met de Jazz valt het me op dat ik vaak wordt nagekeken 8)
misschien denken ze, wat moet zo'n jong gassie in zo'n opoebak :lol:

Whahah ja had ik ook met die jazz.. alleen had ik een zwarte en de achterste 2 en de achterruit geblindeerd... En mooie subtiele velgjes eronder met dunne bolle spijltes ennuuhh keihard muziek :P
Het was een automaat met sport stand en schakelen op het stuur :D
eteuben

Post by eteuben »

Heb het ook vaker dat er omgedraaid wordt, maar dat is meer omdat ze de felle striping zien. En sowieso de jeugdige rijders kijken vaak wel. Sommige met afgunst trouwens!!

Kan me niet voorstellen ooit een duim gekregen te hebben. Wel eens een compliment aan de pomp van een mede Swift rijder!
Gangaran

Post by Gangaran »

Echt heerlijk man. Heb net een ijsje gehaald voor mij en mijn vrouwtje. Stond stuk of 30 auto's (civic's, crx-en, golf etc)) Iedereen bleef gewoon kijken hoe ik heeeeel rustig voorbij reed.
50ct

Post by 50ct »

Yep, heb dat ook wel eens. Stond een keertje achter een porsche en voor de porsche...een S2000! Iedereen zat echt te staren naar.......DE S2000! Zelf mijn CTR had meer kijkers... :lol:
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Yup, Honda volk lijkt wel "zwaai-volk".

Alleen hoor ik daar volgens Sander niet bij whehehehe.
Image
HONDA

Post by HONDA »

Jij bent blind...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Spijker

Post by Spijker »

Gisteren trouwens tegen de nieuwe Golf GTI gereden. We stonden voor het stoplicht, dus ik doe m'n raampje open en zeg:Als het goed is ga jij verliezen. Dus hij begon keihard te lachen. Bij het volgende stoplicht kon ik dat doen :D

Wat ik wel merk is dat als je rustig op de snelweg rijdt sommige mensen naast je harder gaan rijden, zo van:ik kan ook best hard. Dieseltjes met name.
Civic Type R #03855
HONDA

Post by HONDA »

Dat is wel heel fout om te zeggen zeg. Lachte hij niet om die opmerking want dat lijkt me logischer... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
slydawg

Post by slydawg »

Ja idd, is wel zo'n 'sjonnie' opmerking.

En waarom zou hij moeten verliezen? Kwa prestaties in rechte lijn zijn ze op een paar tienden van sec. na aan elkaar gewaagd.
stannyitr

Post by stannyitr »

Wat ik altijd zo leuk vind is als een niet echte autokenner vraagt wat er in ligt.
-Ligt zeker een v6....2.5 of een 2l turbo in zeker.
-NEE een 1.8tje.
-Met turbo
-NEE geen turbo NA
- :shock:
mr. X

Post by mr. X »

haha ja heb ik ook een keer gehad :D stond bij het stoplicht. heel stoer komt er een BMW naast me staan met 3 gekleurde mannen erin, allemaal lachen en kijken... en bestuurder zal allemaal heel wreed te kijken... dus wordt groen, plank weg natuurlijk :wink:
Volgende stoplicht komt hij langs me staan, en allemaal druk gebaren dat ik mn raam moet opendoen. dus ik met tegenzin raam open. Wat voor auto is dat? ik: Honda..... Integra type-R
Hij: ken ik niet... uuh wa voor motor ligt erin
ik: 1.8
hij: nee jonge geloof jou nie.. da kan nie jonge..
ik: ja is toch echt zo
Hij: nou iig niet meer doen, is niet leuk..
Ik mn raam dicht... werd weer groen, en trok ze er weer vierkant uit haha

Andere keer komt er een kerel met een BMW 3 cabrio tegen (wat oudere)
hij: wat voor motor ligt erin
ik: 1.8
ooh zullen we sprinten...
ik zo mja.. (eigenlijk met tegenzin omdat ik bang was dat het een M was door hoe hij reageerde)
dus werd groen, en ik was wel zo ontzetten veel sneller haha
dus komt hij weer langs me rijden.. so hij is snel joh! echt geen 1.8
ik: echt wel! maar wat ligt er bij jou in..
ja ik heb een 328 i... wij lache :)
Spijker

Post by Spijker »

VTECCIE wrote:Dat is wel heel fout om te zeggen zeg. Lachte hij niet om die opmerking want dat lijkt me logischer... :D

Haha, ik zei het meer, omdat hij met z'n vingertje wees zo van 'zullen we ff'. Die paar tiende deden het hem dus juist, dat was het leuke. Volgens mij had ie hem net opgehaald uit de garage.
Civic Type R #03855
Jo&

Post by Jo& »

Golf Gti is zeker wel stukkie langzamer!
mr. X

Post by mr. X »

Heb een keer achter een Golf 5 R32 gestaan, maar ik zat m practisch aan te duwen... traag apperaat met zn 3.2 liter tss :-)
HondArd

Post by HondArd »

Zo'n R32 is ook alleen maar geschikt om heel hard over de AutoBahnen te scheuren, maar in het dagelijkse verkeer is het gewoon een onhandelbaar blok staal op wielen. Vermenigvuldig de massa van een ITR maar met 1,4 en je komt in de buurt. Zelfs een ATR is nog 150kg lichter.
Gangaran

Post by Gangaran »

Stond gister bij de stoplicht net voor de snelweg en kwam een motor naar mij staan. Hij bleef kijken, toen wist ik al wat er ging gebeuren. Licht sprong op groen en wij beide gingen ervoor. Natuurlijk heeft een motor een veel betere acceleratie, maar ik kon hem heel goed bijhouden. Later kwam ik hem weer tegen op de snelweg en hij bleef maar duimen en lachen. Hij was echt onder de indruk. Heerlijk is dat...
mr. X

Post by mr. X »

haha ja leuk is dat hea!
Met motoren sprinten vind ik altijd wel cool, ten eerste komen zij bijna niet weg door het hoge vermogen, en mocht je een soort 'chopper' achtig geval tegenkomen, win je meestal nog zelfs :-)

vandaag ook.
Ik reed terug vanaf mijn kamer in driebergen in de (sl)opel B, rode gevaarte, anyway.. Als ik in een file rij let ik er altijd heel erg op of ze tussen de auto's door komen. Dus vanmiddag een paar. Bij een daarvan, geef weer een ruk aan mn stuur om zover mogelijk naar de kant te gaan. Hij komt voorbij, hand eerst omhoog, daarna duim en hij keek in zn spiegel naar me :-)

Vind dat niets meer dan normaal om aan de kant gaan, terwijl heel veel mensen het niet door hebben of gewoon niet doen. Ze begroeten/bedanken je niet altijd, maar als ze het doen geeft dat toch een goed gevoel :-)
HondArd

Post by HondArd »

mr. X wrote:haha ja leuk is dat hea!
Met motoren sprinten vind ik altijd wel cool, ten eerste komen zij bijna niet weg door het hoge vermogen, en mocht je een soort 'chopper' achtig geval tegenkomen, win je meestal nog zelfs

Nou, ik ben mij mijn 71pk 650cc cardan aangedreven barrel van 1982 altijd erg snel weg. Als ik het kruispunt ben overgestoken zijn de meeste auto's nog niet eens de eerste rijstrook over.
Locked