Prijs Honda CTR 2007

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
mr. X

Post by mr. X »

Ik wou het niet zeggen! Maar denk idd dat de CTR, RS's hol schopt...
Jo&

Post by Jo& »

De CTR schopt idd the Ford's ass!
Ongeveer even snel naar de 100 maarrrr wel met een kleinere motor en zonder trubo :lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

BlackTeg wrote:
SnoopDogg wrote:Maar de focus RS is ook een NOG betere auto als welke andere Hot Hatch ook, zo ook de Ctr!
[/img]

Kom, iedereen weet toch dat Ford brol is... :lol:

Dat zegt ge ook maar alleen omdat ge van Genk zijt hé.
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

ITR897 wrote:
BlackTeg wrote:
SnoopDogg wrote:Maar de focus RS is ook een NOG betere auto als welke andere Hot Hatch ook, zo ook de Ctr!
[/img]

Kom, iedereen weet toch dat Ford brol is... :lol:

Dat zegt ge ook maar alleen omdat ge van Genk zijt hé.

Jongens jongens jongens! Kom op zeg effe realistisch!

De ford is gewoon een betere auto, ik heb met de Ford gereden, de bochtensnelheden liggen gewoon veel hoger als met de CTR...

De ford heeft een sperdifferentieel, en 114NM meer koppel...

Ik heb met van alles gereden Civic Type-r, Clio V6, Ford Focus St, Golf 5 Gti, Golf R32, Leon Cupra 165kw, en ik heb ook alles tot het uiterste gereden!

De CTR is beter dan deze hele Rij, maar je kunt hem niet vergelijken met de focus RS, geloof me! Die Focus is niet voor nix €12.970,- euro duurder!!!

Je moet de focus RS vergelijken met een WRX STI en de EVO 8 & 9!

Kwa acceleratie legt hij het af maar niet kwa techniek, de focus is net zoals de evo en sti bedoeld als echte rallyauto...

De focus legt het ook af op de 2 kwa uitaccelereren bij een bocht maar de bochtensnelheid is hetzelfde!

Ik loop geen onzin te verkopen want ik heb met al de auto's gereden...

De rij van deze auto's is!

1: Evo 9
2: Sti
3: Focus Rs
4 Civic Type-r

O ja: Acceleratie van 0-100 is net zo belangrijk als de kleur van een paar sokken, waar het omgaat bij auto's zijn de bochtensnelheden, tussenacceleraties en remvermogen!
Image
vtecmoon

Post by vtecmoon »

SnoopDogg wrote:Jongens jongens jongens! Kom op zeg effe realistisch!

De ford is gewoon een betere auto, ik heb met de Ford gereden, de bochtensnelheden liggen gewoon veel hoger als met de CTR...
Ik loop geen onzin te verkopen want ik heb met al de auto's gereden...

Je zegt het zelf al..."IK" heb erin gereden...ligt er maar net aan wie erin heeft gereden en wat de vaardigheden zijn van de betreffende persoon...Als je het van de technische kant bekijkt dan geef ik je gelijk.
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

Laten we het zo zeggen, zet een ervaren iemand (een courreur) in de focus rs en in de Ctr, dan zal hij met de Focus een veel scherpere rondetijd neerzetten. Zelfde princiepe als het CTR en s2000 verhaal, je moet iemand erin zette die het potentieel van een auto voor 100% kan benutten!
Image
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

Nu moet ik de honda rijders nog een keer teleurstellen...

Zelfs de focus ST (mindere auto als de RS) is zelfs sneller met the stig achter het stuur als de CTR!

72 Ford Focus ST 1.34.9

73 Volvo S60R 1.35.0

74 Vauxhall Vectra VXR 1.35.3

75 Alfa Romeo 147 GTA 1.35.6

76 Lotus Elise 1.35.6

77 Aston Martin Vanquish 1.36.2

78 Renault Clio v6 1.36.2

79 Honda Civic Type-R 1.36.5

Het blijft natuurlijk een feit dat de CTR een fantastische auto is en ik nog steeds bezig ben er 1tje te kopen... Hij combineert een super sportief rijgedrag met een extreem hoge funfactor en dat alles met een acceptabel brandstof verbruik!
Image
HONDA

Post by HONDA »

Waarom moet alles telkens vet gedrukt zijn? We kunnen het ook best gewoon lezen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Katana

Post by Katana »

SnoopDogg wrote: Nu moet ik de honda rijders nog een keer teleurstellen...

Zelfs de focus ST (mindere auto als de RS) is zelfs sneller met the stig achter het stuur als de CTR!

72 Ford Focus ST 1.34.9

73 Volvo S60R 1.35.0

74 Vauxhall Vectra VXR 1.35.3

75 Alfa Romeo 147 GTA 1.35.6

76 Lotus Elise 1.35.6

77 Aston Martin Vanquish 1.36.2

78 Renault Clio v6 1.36.2

79 Honda Civic Type-R 1.36.5

Het blijft natuurlijk een feit dat de CTR een fantastische auto is en ik nog steeds bezig ben er 1tje te kopen... Hij combineert een super sportief rijgedrag met een extreem hoge funfactor en dat alles met een acceptabel brandstof verbruik!

Voor dat je deze data gebruikt zou ik eerst contoleren of de tijden op een natte of droge baan gezet zijn... :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Dat wou ik net ook gaan zeggen. Het is altijd natte-vinger-werk als het nat weer is daar. 'Tel er dan maar een seconde af' goed... ik wil wel eens een dubbel test zien.. blijf erbij dat ik denk dat de CTR als winnaar uit de bus komt. Puur omdat hij minder kost en meer bied.

Maar het ging hier om de prijs. Denk dat we een beetje aan het afdwalen zijn....
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Gek dat ze op de site van Top Gear er niet hebben bij gezet dat het droge of natte tijden zijn.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

De tijd van de NSX-R valt me ook een beetje tegen. Pas op de 55ste plaats. De Impreza STI is zelfs sneller met een 49ste plaats.

Maar ja, we weten natuurlijk niet of het natte of droge tijden zijn. :razz:
Katana

Post by Katana »

ITR897 wrote:De tijd van de NSX-R valt me ook een beetje tegen. Pas op de 55ste plaats. De Impreza STI is zelfs sneller met een 49ste plaats.

De NSX-R heb ik gezien in TG, de baan was een zwembad :(
JDMTEG

Post by JDMTEG »

AIYOKU wrote:
ITR897 wrote:De tijd van de NSX-R valt me ook een beetje tegen. Pas op de 55ste plaats. De Impreza STI is zelfs sneller met een 49ste plaats.

Dat weten we dus ook weer. :D
Jo&

Post by Jo& »

AIYOKU wrote:

KLOPT!
HONDA

Post by HONDA »

Op dat baantje van TG had de NSX het ook op droog nooit goed gedaan gok ik.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
BlackTeg

Post by BlackTeg »

ITR897 wrote:Dat zegt ge ook maar alleen omdat ge van Genk zijt hé.

Dat heeft er niks mee te maken. Ik heb al veel mensen horen zeggen van "Nooit meer een Ford voor mij...."
Ik ken in mijn directe omgeving veel mensen die een Ford gehad hebben en er nooit meer één willen omwille van de defecten. Daarom heb ik ook zo mijn twijfels over de bouwkwaliteit van Ford.
Ik zou het geweldig vinden moest Ford beter zijn en beter verkopen zodat de werkzekerheid in Ford Genk gegarandeerd kan blijven.

Greetz
Image
JDMTEG

Post by JDMTEG »

BlackTeg wrote:
ITR897 wrote:Dat zegt ge ook maar alleen omdat ge van Genk zijt hé.

Dat heeft er niks mee te maken. Ik heb al veel mensen horen zeggen van "Nooit meer een Ford voor mij...."
Ik ken in mijn directe omgeving veel mensen die een Ford gehad hebben en er nooit meer één willen omwille van de defecten. Daarom heb ik ook zo mijn twijfels over de bouwkwaliteit van Ford.
Ik zou het geweldig vinden moest Ford beter zijn en beter verkopen zodat de werkzekerheid in Ford Genk gegarandeerd kan blijven.

Greetz

In jouw direkte omgeving, Genk dus, rijdt misschien 50% van de bevolking met een Ford (Vanwege de Fordkorting die iedereen krijgt via familie of vrienden). De kans dat je dan meer mensen hoort klagen over Ford is dan ook groter dan op plaatsen waar maar bvb. 5% Fords rond bollen.
Ik zelf heb voordien 6 Fords gehad en ik heb nooit problemen gehad met deze auto's.
Maar, ik wil natuurlijk Ford niet te veel ophemelen. Dit is en blijft een Honda type R forum en ik vind mijn ITR nog veel beter. :D
HondArd

Post by HondArd »

ITR897 wrote:In jouw direkte omgeving, Genk dus, rijdt misschien 50% van de bevolking met een Ford (Vanwege de Fordkorting die iedereen krijgt via familie of vrienden). De kans dat je dan meer mensen hoort klagen over Ford is dan ook groter dan op plaatsen waar maar bvb. 5% Fords rond bollen.
Ik zelf heb voordien 6 Fords gehad en ik heb nooit problemen gehad met deze auto's.

Je kunt het ook zo zien. Van de ettelijke mensen die met een Ford rondrijden klaagt misschien 25% over zijn/haar auto, maar misschien maar 5% van de Honda rijders/sters. Wie maakt dan de kwalitatief betere auto?
JDMTEG

Post by JDMTEG »

AccordTypeaRd wrote:
ITR897 wrote:In jouw direkte omgeving, Genk dus, rijdt misschien 50% van de bevolking met een Ford (Vanwege de Fordkorting die iedereen krijgt via familie of vrienden). De kans dat je dan meer mensen hoort klagen over Ford is dan ook groter dan op plaatsen waar maar bvb. 5% Fords rond bollen.

Je kunt het ook zo zien. Van de ettelijke mensen die met een Ford rondrijden klaagt misschien 25% over zijn/haar auto, maar misschien maar 5% van de Honda rijders/sters. Wie maakt dan de kwalitatief betere auto?

Ik heb nooit geschreven dat de kwaliteit van Honda minder is dan die van een Ford.

Maar, ik wil natuurlijk Ford niet te veel ophemelen. Dit is en blijft een Honda type R forum en ik vind mijn ITR nog veel beter.
Locked