Levensduur van die Philips lampen is volgens mij altijd kort, en das niet vanwege de warmte die niet weg kan.
Had in de crx van die aftermarket lampen. Gelijke licht opbrengst, stukken goedkoper en gingen vele malen langer mee.
Heb ooit BlueVisions van Philips gehad, maar na een jaar al 1 stuk. Dus vervangen door 2 nieuwe Osrams, gaan nu alweer 3 jaar mee!! En heb mijn lichten altijd aan als ik rij...
Die BlueVisions gaven wel echt witter licht wat ik rustiger aan de ogen vond!
Ik vond de licht opbrengst wel veel beter.....
Maarrr aangezien de CTR andere koplampen heeft vroeg ik me af of ze hier wel wat langer in goed bleven...
1 jaar vind ik ok, beter dan 1 maand aan de ene kant en 2 maanden aan de andere kant...
Ja het zijn "gewoon" de lampen die op de '04 modellen en up zitten. Volgens mij hebben alle niewe civic's deze lampen vanaf '04. Moet je kijken, de lampenkast is ook donderker dan wat wij nu hebben. Het schijnt dat deze veel meer licht geven.
Ja ok maar ik vind die kasten niet mooi... vandaar dat ik persie deze versie wilde :wink:
Maar jij laat alleen de lamper erin zetten en houd deze kasten?
Kun je dan niet beter net zo goed gelijk Xenon in laten bouwen?
Ik vind juist de nieuwe kasten mooi, die wilde ik in laten bouwen. Xenon is ook een optie, maar weet niet hoeveel dat gaat kosten. Dus jij wil liever de "standaard" kasten met nieuwe lampen, ik wil juist de nieuwe kasten hebben.
Dat klopt ja, want alleen de nieuwe kasten zit je al rond de 500 euro en met Xenon zit je inderdaad stuk duurder uit..... Of moet je het zelf kunnen doen, dan kan je flink besparen..