Hebben jullie dat ook wel is....

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
drifter

Hebben jullie dat ook wel is....

Post by drifter »

....dat je een duimpje of handje opgestoken krijgt van mede Honda rijders, maar als het een ander merk is dat je zo'n gezicht ziet van "damn, hij/zij wel"?
Heb dit zelf nogal is namelijk, vooral bij de stoplichten.
En het leuke is dan nog om die gezichten ook de achterkant even te laten zien :roll:
CTR #16636
HondArd

Post by HondArd »

Wij krijgen van zowel Honda als niet Honda rijders bewonderende blikken, met al dan niet opgestoken duimen en verrekte nekken van het volgen ervan. Meestal betreft het vooral het jongere deel der automobilisten maar die rijden dan erg vaak in sportieve, vaak uitgebouwde Rexjes en Civic's Coupé.
Daarentegen hebben we wel vaak last van mensen in Peugeots (vooral grijze 307's) die vaak erg rare capriolen uithalen om ons willens en wetens dwars te zitten. Jalouzie omdat ze misschien wel een Honda willen rijden maar door hun baas worden gedwongen een gammele Peus te moeten leasen?
Bestuurders van Mercedesen, BMW's en Audi's (de nieuwere exemplaren) lijken ons vaak met opgetrokken neuzen te passeren
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Dat had ik ook altijd met de CTR maar nu ook met de Cupra-r blijft het een kick vinden al die aand8 hehe.
Civic Type S
HONDA

Post by HONDA »

Heb ik nou ook altijd met de Civic. Iedereen kijkt naar me of verdraaid zijn nek... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Gangaran

Post by Gangaran »

Heb ik ook. Keertje zat binnen ergens te eten, liepen ze gewoon rond mijn auto. Volgens mij twijfelen ze of het een echte R is. Laatst hoorde ik ook een meisje tegen de vriend zeggen "Wat een mooie auto". TOch een heerlijk gevoel...
Jo&

Post by Jo& »

Al helemaal in de S2000 dan zwaaien de S2000 tegen elkaar!
Krijg ook wel eens een opgestoken duim ofzo...

Maar ik heb het idee dat vooral (oudere) civic rijders nu niet meer met me willen sporten in me CTR... Toen ik me sport had had ik het vaker...
JDMTEG

Re: Hebben jullie dat ook wel is....

Post by JDMTEG »

drifter wrote:....dat je een duimpje of handje opgestoken krijgt van mede Honda rijders, maar als het een ander merk is dat je zo'n gezicht ziet van "damn, hij/zij wel"?
Heb dit zelf nogal is namelijk, vooral bij de stoplichten.
En het leuke is dan nog om die gezichten ook de achterkant even te laten zien :roll:

Ja
ITR1217

Post by ITR1217 »

Heb zelfs ooit eens gehad dat een koppel zo aant kijken was naar ITR dat ze niet besefte dat als ik doorreed aan het verkeerslicht zij normaal nog moesten wachten want stonden op rijstrook om af te draaien en prompt vannachter op andere auto doordat ze mij zagen vertrekken en mee vertrokken :roll:
En voor de rest zeggen ze hier ook wel goeiendag maar dan vooral onder de specialere honda's , de gewone en oudere meestal nooit !
boikel

Post by boikel »

En wat dacht je van al die auto's bij het stoplicht die toch willen proberen om sneller weg te zijn.

Vooral Opel en VW rijders proberen het vaak. :lol:
genesis

Post by genesis »

Heb ik vooral als ze het geluid van de motor horen boven de 9.000 rpm met de bijbehorende acceleratie. :D

Genesis
autodre

Post by autodre »

Type-R-Boy wrote:Dat had ik ook altijd met de CTR maar nu ook met de Cupra-r blijft het een kick vinden al die aand8 hehe.

Hoe vind je de Seat TOV de CTR?

En ja heb ik ook wel eens...Meestal jongeren. Echter van de week...Ik parkeer tegenwoordig de auto een straatje verder(woon in het uitgaansgebied vooral zomers, en voor de zekerheid dus even in een rustige straat)

Zet ik hem achter een oudere Volvo station. Stapt die man zijn huis uit, zegt ie, ik vind dat zo'n mooie auto. Hij is helemaal af. Niet TE(qua spoilers enzo) en ook mooi die achterruiten zo geblindeerd. Hij zei, helaas is het niks voor mij, ik ben een echte Volvo rijder, maar als ik jou was geweest, zou ik heel blij zijn...(en ik bedankte hem natuurlijk, en zei dat ik er ook erg blij mee was)

Was echt leuk om te horen :)
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

autodre wrote:
Type-R-Boy wrote:Dat had ik ook altijd met de CTR maar nu ook met de Cupra-r blijft het een kick vinden al die aand8 hehe.

Hoe vind je de Seat TOV de CTR?

Een hele andere auto kan je niet vergelijken, de seat is sneller dan de ctr ivm de 265 pk nu maar je merkt gewoon dat de civic echt gemaakt is voor het race en en ja de seat is een 1.8 turbo, je rijdt met hele andere toerentallen en koppel. Maar ik vind het nu lekkerder in de seat hou wel van die turbo met het geluid en hij is niet zo nerveus als de civic. Toch heb ik altijd heerlijk in de ctr gereden en mis hem wel :wink:
Civic Type S
Katana

Post by Katana »

VTECCIE wrote:Heb ik nou ook altijd met de Civic. Iedereen kijkt naar me of verdraaid zijn nek... :D

De verpletterende indruk van je CTS is "legendary" :D
mr. X

Post by mr. X »

Ik heb het vaak gehad dat ze op de snelweg langs me rijden en meerdere keren kijken om erachter te komen wat voor auto het nou is :-) meestal als ze het honda logo zien denken ze dat ze het weten want dan kijken ze niet meer... Kan ook bijna niet want dan zitten ze al bijna uit het raampje van de auto te hangen :roll:

Ook meerdere keren gezien dat ze rond de auto liepen en hem eens goed gingen bekijken. Kunnen echter niets zien door de geblindeerde ramen :-)

En laatst toen ik er mee naar België was geweest. Zaten we daar op een terrasje. Daar zat een groepje jonge kerels en een van hun had de ITR zien staan (eindje verderop binnen gezichtsveld van waar wij zaten) en met dat mooie accentje zei hij dat dat echt een vliegtuig is (in de zin van zo snel) en die andere wouden hem eerst niet geloven. Maar toen hij de specs opnoemde (190 pk, 1.8, 1120 kilo) gingen ze toch twijfelen en geloofde ze hem... Ik hield mooi mn mond en genoot van dat moment :-)

Oh en vooral trouwens toen ik hem net had. In ons dorp en de 3 omliggende dorpen gingen er véél nekken rond met verbaasde blikken wat dát nou weer voor 'getunede' civic was.

Ach zovaak :D Kenners zullen altijd kijken, en anders gáán ze wel kijken als je al brullend in de v-tec voorbij komt :lol: (dan zijn de blikken niet altijd even vriendelijk maargoed :D )

Kreeg laatst wel een duim omhoog van een s2k rijder, maar dat was omdat we even hadden gesprint. Viel me nog niets tegen :-)
Spijker

Post by Spijker »

:D Dat is een vrolijke post :-)
Civic Type R #03855
HondArd

Post by HondArd »

Een lach op je gezicht :D hoort bij de standaard uitrusting :D van de tevreden Type-R :D :D rijder :D :D :D
mr. X

Post by mr. X »

Daar word je toch ook vrolijk van, wat je allemaal meemaakt met zo'n auto :D
HONDA

Post by HONDA »

AIYOKU wrote:
VTECCIE wrote:Heb ik nou ook altijd met de Civic. Iedereen kijkt naar me of verdraaid zijn nek... :D

De verpletterende indruk van je CTS is "legendary" :D

Ik weet alleen nooit of het nu door de roestplekken komt, door het 1.3 logo achterop of door de gangsterrap uit de speakers.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Katana

Post by Katana »

Respect to the CTS 8)
creez

Post by creez »

Maakt je auto zeker niet veel lawaai ;) vinden ze nergens leuk..
Locked