Dodare
Re: Dodare
Joanne wrote:Ik kan dus geen meeting posten ofzo... Ik wilde vragen wie er naar de Dodare ging zondag as.
Maar dat deed je wel, alleen waar het dus niet mocht :roll:
Ik zal het voor deze keer door de vingers laten glijden, maar de procedure zoals hier is uitgelegd dient eigenlijk gevolgd te worden.
Ik heb het nu hiernaartoe verplaatst, mede omdat er enkele clubleden gereageerd hebben. De volgende keer gaat het de prullenbak in.
P.s.: mijn actie is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar is het gevolg van hit-and-run postings van andere gebruikers, en daar zijn de legitieme gebruikers de dupe van.
AIYOKU wrote:We kunnen ook bij mij voor de deur @ Texaco tank station afspreken met de auto's.
Dan kunnen we ze naast elkaar parkeren op de paddock, ik loop er 's morgens wel even langs voor kaarten.
Uhm, volgens mij is op het paddock parkeren alleen voor auto's die meedoen aan een onderdeel van het programma.
Heb eigenlijk niet eens zin om daar te parkeren, 12euro entree en dan ook nog 5 euro parkeergeld achter de tribunes.
Gaan ook files zijn denk ik als het weer mooi is dus moet er vroeg bij zijn, want de laatste keer was het niet te doen!
Maar als je paddock kaarten kan regelen Frans, graag. :wink:
IvoG wrote:Joanne wrote:Ik kan dus geen meeting posten ofzo... Ik wilde vragen wie er naar de Dodare ging zondag as.
Maar dat deed je wel, alleen waar het dus niet mocht :roll:
Ik zal het voor deze keer door de vingers laten glijden, maar de procedure zoals hier is uitgelegd dient eigenlijk gevolgd te worden.
Ik heb het nu hiernaartoe verplaatst, mede omdat er enkele clubleden gereageerd hebben. De volgende keer gaat het de prullenbak in.
P.s.: mijn actie is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar is het gevolg van hit-and-run postings van andere gebruikers, en daar zijn de legitieme gebruikers de dupe van.
Sorry kwist ook niet hoe anders moest....?
Ik wil best lid worden maar wil liever ff een keer paar mensen in het echt ontmoeten....?!
Joanne wrote:Sorry kwist ook niet hoe anders moest....?
Ik wil best lid worden maar wil liever ff een keer paar mensen in het echt ontmoeten....?!
:lol: Het is al goed...
Het gaat ons zoals gezegd niet om mensen lid te maken, of om jou te pesten. We hebben echter meerdere malen gehad dat iemand zich registreerde alleen om een meeting te posten. Dat willen we niet (meer).
Mocht je een meeting willen posten, stuur gewoon een berichtje met de gegevens naar een van de moderatoren, zoals beschreven in de regels voor het Meeting gedeelte :wink:
IvoG wrote:Joanne wrote:Sorry kwist ook niet hoe anders moest....?
:lol: Het is al goed...
Het gaat ons zoals gezegd niet om mensen lid te maken, of om jou te pesten. We hebben echter meerdere malen gehad dat iemand zich registreerde alleen om een meeting te posten. Dat willen we niet (meer).
Mocht je een meeting willen posten, stuur gewoon een berichtje met de gegevens naar een van de moderatoren, zoals beschreven in de regels voor het Meeting gedeelte :wink:
Snap ik!!
I wont hit and run :P
uhmmm shit hoe heet die weg... Nja je MOET het echt zien hoor... Gewoon naar circuit en als je over/langs een spoorweg komt zie je het voor je de voordeur van het circuit passeert en anders eerst langs de golden tulip voor de voordeur langs en dan na 2 km aan je linkerhand!
Succes!!!
Anders maar ff bellen :wink:
Succes!!!
Anders maar ff bellen :wink: