Dodare

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Jo&

Dodare

Post by Jo& »

Ik kan dus geen meeting posten ofzo... Ik wilde vragen wie er naar de Dodare ging zondag as. Misschien wel grappig om ff colatje te drinken ofzo...
En of het veilig is om me auto daar te parkeren anders pak ik de hondenbak van me moeder :P
slydawg

Post by slydawg »

Denk dat ik misschien wel ff ga kijken als ik niets te doen heb.
Parkeren heb ik nooit problemen gehad, tot nu toe.
Katana

Post by Katana »

Ik ga ook wel weer even kijken. Parkeren geen probleem voor mij :-)
Jo&

Post by Jo& »

Spreken we om 1 uur bij de patat tent af :P ?? Hahaha
Katana

Post by Katana »

We kunnen ook bij mij voor de deur @ Texaco tank station afspreken met de auto's.

Dan kunnen we ze naast elkaar parkeren op de paddock, ik loop er 's morgens wel even langs voor kaarten.
IvoG

Re: Dodare

Post by IvoG »

Joanne wrote:Ik kan dus geen meeting posten ofzo... Ik wilde vragen wie er naar de Dodare ging zondag as.

Maar dat deed je wel, alleen waar het dus niet mocht :roll:

Ik zal het voor deze keer door de vingers laten glijden, maar de procedure zoals hier is uitgelegd dient eigenlijk gevolgd te worden.

Ik heb het nu hiernaartoe verplaatst, mede omdat er enkele clubleden gereageerd hebben. De volgende keer gaat het de prullenbak in.

P.s.: mijn actie is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar is het gevolg van hit-and-run postings van andere gebruikers, en daar zijn de legitieme gebruikers de dupe van.
slydawg

Post by slydawg »

AIYOKU wrote:We kunnen ook bij mij voor de deur @ Texaco tank station afspreken met de auto's.

Dan kunnen we ze naast elkaar parkeren op de paddock, ik loop er 's morgens wel even langs voor kaarten.

Uhm, volgens mij is op het paddock parkeren alleen voor auto's die meedoen aan een onderdeel van het programma.
Heb eigenlijk niet eens zin om daar te parkeren, 12euro entree en dan ook nog 5 euro parkeergeld achter de tribunes.
Gaan ook files zijn denk ik als het weer mooi is dus moet er vroeg bij zijn, want de laatste keer was het niet te doen!

Maar als je paddock kaarten kan regelen Frans, graag. :wink:
Katana

Post by Katana »

Het zou me niet verbazen als er file staat op een mooie dag EN Dodare.

Op tijd van huis dus :-) Als het druk is laat ik mijn auto staan en loop het stukkie :wink:

Ik zal wel even kijken voor kaarten.
Jo&

Post by Jo& »

IvoG wrote:
Joanne wrote:Ik kan dus geen meeting posten ofzo... Ik wilde vragen wie er naar de Dodare ging zondag as.

Maar dat deed je wel, alleen waar het dus niet mocht :roll:

Ik zal het voor deze keer door de vingers laten glijden, maar de procedure zoals hier is uitgelegd dient eigenlijk gevolgd te worden.

Ik heb het nu hiernaartoe verplaatst, mede omdat er enkele clubleden gereageerd hebben. De volgende keer gaat het de prullenbak in.

P.s.: mijn actie is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar is het gevolg van hit-and-run postings van andere gebruikers, en daar zijn de legitieme gebruikers de dupe van.

Sorry kwist ook niet hoe anders moest....?
Ik wil best lid worden maar wil liever ff een keer paar mensen in het echt ontmoeten....?!
Jo&

Post by Jo& »

Ik heb kortingsbonnen voor jullie!
Kost dan (maar) 10 euro.
Laat ff weten hoeveel er nodig zijn!!!

PS ik denk dat ik er rond half 10 ben... ga rond 8uur uit Schiedam weg met 2 vrienden.
IvoG

Post by IvoG »

Joanne wrote:Sorry kwist ook niet hoe anders moest....?
Ik wil best lid worden maar wil liever ff een keer paar mensen in het echt ontmoeten....?!

:lol: Het is al goed...

Het gaat ons zoals gezegd niet om mensen lid te maken, of om jou te pesten. We hebben echter meerdere malen gehad dat iemand zich registreerde alleen om een meeting te posten. Dat willen we niet (meer).

Mocht je een meeting willen posten, stuur gewoon een berichtje met de gegevens naar een van de moderatoren, zoals beschreven in de regels voor het Meeting gedeelte :wink:
Jo&

Post by Jo& »

IvoG wrote:
Joanne wrote:Sorry kwist ook niet hoe anders moest....?

:lol: Het is al goed...

Het gaat ons zoals gezegd niet om mensen lid te maken, of om jou te pesten. We hebben echter meerdere malen gehad dat iemand zich registreerde alleen om een meeting te posten. Dat willen we niet (meer).

Mocht je een meeting willen posten, stuur gewoon een berichtje met de gegevens naar een van de moderatoren, zoals beschreven in de regels voor het Meeting gedeelte :wink:

Snap ik!!
I wont hit and run :P
Jo&

Post by Jo& »

Ik ben iig +/- half 10 @ de Texaco...
En AIYOKU ook...
Zou leuk zijn om een paar van jullie te ontmoeten :wink:
Gr.
mr. X

Post by mr. X »

Welke Texaco? Dan ben ik er morgen ook. Is dat gewoon daar ergens voor bij Zandvoort?
slydawg

Post by slydawg »

Yup, afhankelijk van welke kant je Zandvoort komt binnen rijden.
Is nog geen minuut van het circuit rijden.
mr. X

Post by mr. X »

okee eventueel een adres van? anders zoek ik via de tom tom wel een texaco daar in de buurt...
Jo&

Post by Jo& »

uhmmm shit hoe heet die weg... Nja je MOET het echt zien hoor... Gewoon naar circuit en als je over/langs een spoorweg komt zie je het voor je de voordeur van het circuit passeert en anders eerst langs de golden tulip voor de voordeur langs en dan na 2 km aan je linkerhand!
Succes!!!
Anders maar ff bellen :wink:
Jo&

Post by Jo& »

Wat leuk trouwens!!! Al 4 Type R's!!!
mr. X

Post by mr. X »

doen we! tnx
Katana

Post by Katana »

mr. X wrote:okee eventueel een adres van? anders zoek ik via de tom tom wel een texaco daar in de buurt...

Burg. van Alphenstraat
Locked