Uh nou beetje lastig heb hem net, maar rijd per jaar gemiddeld tussen de 20.000 en de 30.000 km met mijn auto.
Laatste tijd lekker aant cruisen in de S2000.
En als ik echt ver weg moet (binnen NL) dan toch met die van pa (diesel) of heel soms die van ma... rijd toch wel comfortabler.
Joanne wrote:Uh nou beetje lastig heb hem net, maar rijd per jaar gemiddeld tussen de 20.000 en de 30.000 km met mijn auto. Laatste tijd lekker aant cruisen in de S2000. En als ik echt ver weg moet (binnen NL) dan toch met die van pa (diesel) of heel soms die van ma... rijd toch wel comfortabler.
Joanne wrote:Uh nou beetje lastig heb hem net, maar rijd per jaar gemiddeld tussen de 20.000 en de 30.000 km met mijn auto. Laatste tijd lekker aant cruisen in de S2000. En als ik echt ver weg moet (binnen NL) dan toch met die van pa (diesel) of heel soms die van ma... rijd toch wel comfortabler.
En de CTR rij je ...............
Vroeg ik me ook al af...als je hem niet berijdt...dan kan ik dat wel voor je doen ops:
Als je schorst hoeft je auto niet verzekerd te zijn. Als je niet schorst maar je rijdt er ook niet mee moet 'ie officiëel wel minimaal verzekerd zijn. Beetje krom, want je kan er toch geen schade mee aanrichten, maar het moet dus wel.
Je rekent verkeerd Eric. Je moet rekenen met 48 euro per maand + verzekering per maand tegen eenmalig 68 euro. Dat loopt aardig op hoor, en is zeker rendabeler dan niets doen en toch betalen.
IvoG, de verzekering die ik heb is allrisks. Stel dat de garage afbrandt....dan is de auto in ieder geval verzekerd. Dus als je de verzekering door laat lopen is het al stukken minder rendabel.
alleen vroegen ze of de km teller nog wel goed was.
want op het keurings bewijs van vorig jaar stond een km-stand die maar 1800km lager was dan dat hij nu was ops: :roll:
dus het word wel weer eens tijd om een weekendje rond te gaan scheuren.
voordat heel de auto vast roest :lol: