CTR testen op een rollerbank?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Thian_y

CTR testen op een rollerbank?

Post by Thian_y »

Hoi,

Kan iemand me op weg helpen, of toevallig een add. (in brabant of elders) heeft waar je je auto kan testen op een rollerbank? Alvast thx.
Voodoo

Re: CTR testen op een rollerbank?

Post by Voodoo »

Thian_y wrote:Hoi,

Kan iemand me op weg helpen, of toevallig een add. (in brabant of elders) heeft waar je je auto kan testen op een rollerbank? Alvast thx.

Hi Thian,

Kan je je eerst even voorstellen in het voorstel topic, zodat we weten tegen wie we zitten te praten?
Thian_y

Post by Thian_y »

Geheheeh was even vergeten sorry, Mijn naam is Thian y Hoang; ik kom zelf uit het brabantse dorpje Oss en heb een maandje geleden samen met mun broer een '04 Zwarte CTR gekocht (Import Prelude 2.2 VTEC {198bhp} 4wd '98 ingeruild) om praktische redenen.

We hadden al snel op de CTR een AEM cold air-intake en een Invidia Exhaust system erop geinstalleerd. En dus vroegen we ons af of het mogelijk was of ergens in Nederland je auto kan testen op performance liefst op een rollerbank. Dus vandaar onze vraag. Nogmaals bedankt voor jullie aandacht.
Voodoo

Post by Voodoo »

Hi Thian, welkom op het forum...wil niet lullig doen, maar voorstellen doe je in het 'voorstel' topic :-)

We hebben al wat ervaringen met diverse banken en de meningen lopen nogal uiteen...of het goed of slecht is.

Iig. hier de link, ik zou zeggen start reading :-)

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1446&highlight=dyno+run
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

[quote="Thian_y"]Geheheeh was even vergeten sorry, Mijn naam is Thian y Hoang]

jij hebt dit adres gekregen van Gilbert van Honda den Bosch. :lol:

Je hebt de CTR gekocht van een kameraad van mij

Ik zag hem vanmiddag staan bij Honda den Bosch.

je hebt er toch een AEM cai, een middenpijp en Invidia uitlaat onder laten zetten.

8)

Veel plezier en misschien tot een meeting
:wink:

Overigens kwam jij gisteren morgen niet binnen bij de den Bosch dat jij je een dag vergist had met de afspraak?????

Wij waren met de CTR en de ATS
IvoG

Post by IvoG »

RICA in Waalwijk :idea:

www.chiptuning.nl

Of de volgende keer dat we met z'n allen naar RICA in Wateringen gaan?
ITR639

Post by ITR639 »

Komt er nog eens zo'n dynodag? Ook interessant voor niet-leden.
Thian_y

Post by Thian_y »

@ accordR alias AccordS

Lol echt waar?! hehehee je kamaraad hoeft dan niet zo ver te reizen als hij oude herrineringen wilt opsnuiven van zijn vorige auto, want hij staat nog immers in Brabant.

Hehehehe Lol waarschijnlijk was het mijn broer geweest die in het afspraak vergisde en dinsdag was ik die het vergeten was de CTR naar het Garage te brengen (maar gelukkig toch op tijd wist heehe), en yup mun broer heeft de adviezen van Gilbert uit Den Bosch gekregen en ook snel zijn adviezen gevolgd voor perfermance; Zo te zien is Gilbert nog wel goed bekend hier zo op de Forum hehe, maar is er dan een meeting dan tussen alle Honda en overige enthousiastelingen?? en zo ja, waar kan ik dan alle data vinden??? of is het gewoon goed het forum bijhouden met het laatste nieuwtjes over mogelijke meetings? =) Alvast thanks! =D

@voodoo

Lol sorry, dat wis ik niet. Maar goed het is ook de eerste keer voor mij dat ik bij een forum uberhaupt heb aangemeld, en dus de gang van zaken hier nog moet even wennen =P ... maar thanks voor de add. en =D ik voel me nu er al thuis bij tussen alle honda Type r Fans =) ...

@ alle

Thanks voor jullie adds. ik zal het goed doorlezen en misschien tot een meeting =D ! ciao!
slydawg

Post by slydawg »

ITR639 wrote:Komt er nog eens zo'n dynodag? Ook interessant voor niet-leden.

Dyno dagen via de club geregeld zijn meestal alleen voor leden.
IvoG

Post by IvoG »

slydawg wrote:
ITR639 wrote:Komt er nog eens zo'n dynodag? Ook interessant voor niet-leden.

Dyno dagen via de club geregeld zijn meestal alleen voor leden.

Meestal, ja.

Maarre... indien een forumlid iets zelf wil organiseren... :idea: :arrow:
Locked