Hij valt hier vanzelf op de deurmat aankomende zaterdag!
Zal mij benieuwen wat het oordeel is. Ze zullen wel weer over de gedateerde plastiken bedieningsknopjes en dashbord vallen. Maar wel positief over het opzwepende karakter van deze keiharde no-nonsence racer!
En dan wint de BMW om zijn stijl en imago...
eteuben wrote:Hij valt hier vanzelf op de deurmat aankomende zaterdag!
Zal mij benieuwen wat het oordeel is. Ze zullen wel weer over de gedateerde plastiken bedieningsknopjes en dashbord vallen. Maar wel positief over het opzwepende karakter van deze keiharde no-nonsence racer! En dan wint de BMW om zijn stijl en imago...
Ze zijn altijd vol lof tot het slot stukje. Dan komt ineens de sponsor kijken en is die duitser ineens stukken beter omdat die een grotere kofferbak heeft of zoiets........
eteuben wrote:Hij valt hier vanzelf op de deurmat aankomende zaterdag!
Zal mij benieuwen wat het oordeel is. Ze zullen wel weer over de gedateerde plastiken bedieningsknopjes en dashbord vallen. Maar wel positief over het opzwepende karakter van deze keiharde no-nonsence racer! En dan wint de BMW om zijn stijl en imago...
Inderdaad!
Die heb ik al een paar keer een minder prettig mailtje gestuurd toen ze dat flikte!
De nieuwjaarstest van een paar jaar geleden was echt heel erg! Toen heb ik met opzeggen gedreigt als ze niet met een goede reden kwamen waarom ze op die belachelijke uitkomst kwamen.
Er kwam wel een mooi bericht terug waar ze met een omweg toegaven dat de druk van "bepaalde" fabriekanten te groot was. Later tomas Bangma nog eens gesproken erover en die gaf het iets letterlijker toe. Onafhankelijk noemen ze dat.....
Lees dat de s2000 ineeens een in hoogte verstelbaar stuur heeft. Gaaf man, moet ik toch eens beter zoeken naar dat hendeltje. :wink:
Verder worden in de kostenvergelijking de grotere velgen van de honda spontaan vergeten, en is het nieuwe stumperhulpje in de tekst verdwenen uit het overzichtje.
Ik heb altijd het idee dat iemand de tekst aanleverd en dat iemand anders die de autos niet eens gezien heeft de gegevens uit de autoweek carbase letterlijk in een staatje frut, compleet met de fouten die daar al tijden inzitten.
Verder heeft autoweek niet door dat ze in een 2006 model rijden! Dus de "facelift" t.o.v. het 2005 model wat ik heb. (Stoelen , stumperhulpje en andere velgen zijn de hints.)
Maar het eindoordeel is wel positief deze keer. Jammer dat de remtest mist van de s2k.
De S2000, is DUIDELIJK de stilste auto van alledrie. ECHTER, zeggen ze, maar ja, je rijdt nooit in je 6....
Wel als ik STIL wil rijden, rij ik is dus wel in z'n 6 en dan gaat een snelweg rit van 800KM wel voorbij zonder je te gaan storen aan het geluid(wat ze vaak bij AW doen)
Vreemd, dus de S2000 heeft gewonnen (verbeter me als ik fout zit). En dat terwijl in vergelijking met de 350Z destijds de S2000 door de mand viel. Blijft een vreemd blad, de AW.