Aanpassing regels voor Xenon-verlichting
Update:
Vanaf 2006 of 2007 moeten alle NIEUWE personenwagens die in NL op de markt worden uitgebracht voorzien zijn van elektronische hoogteregeling met een sensor op je draagarm en voorzien zijn van een spoeiinstallatie die krachtig genoeg is om het glas schoon te spuiten..
Máááááááár dit geld NIET! ik herhaal: NIET voor wagens met een bouwjaar vóóór 2006. dus je MAG gewoon een aftermarket setje op je ITR/ ATR whatever monteren! kan zo snel even de bron niet meer vinden maar het staat al op genoeg forums
Vanaf 2006 of 2007 moeten alle NIEUWE personenwagens die in NL op de markt worden uitgebracht voorzien zijn van elektronische hoogteregeling met een sensor op je draagarm en voorzien zijn van een spoeiinstallatie die krachtig genoeg is om het glas schoon te spuiten..
Máááááááár dit geld NIET! ik herhaal: NIET voor wagens met een bouwjaar vóóór 2006. dus je MAG gewoon een aftermarket setje op je ITR/ ATR whatever monteren! kan zo snel even de bron niet meer vinden maar het staat al op genoeg forums

Heb vandaag xenon verlichting gehaald en geinstalleerd.
Net terug van een midnight cruise om te kijken wat het verschil zou zijn.
Mijn vraag is nu, waarom zijn die dingen niet verplicht?!?
Wat een verschil! Licht opbrengst is zoveel malen beter, je ziet gewoon veel meer.
Voor een ieder die het nog niet heeft, doen, je zal er geen spijt van krijgen.
Wat een verschil! Licht opbrengst is zoveel malen beter, je ziet gewoon veel meer.
Mja.. denk meer dat Wilco bedoeld of het origineel is of aftermarket.
Ik neem niet aan dat jij je gehele behuizing vervangen hebt en je projectors?
Xenon verlichting is een samenspel met de lamp zelf, de projector en de behuizing.
Los daarvan, Michael (die van die rally toen) had ook xenon op zijn vorige crx, waar hij laaiend enthousiast over was...
Ik neem niet aan dat jij je gehele behuizing vervangen hebt en je projectors?
Xenon verlichting is een samenspel met de lamp zelf, de projector en de behuizing.
Los daarvan, Michael (die van die rally toen) had ook xenon op zijn vorige crx, waar hij laaiend enthousiast over was...
Ik had een Hella set en die werkte perfect. Creez heeft die set nu, tevreden Creez?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
slydawg wrote:Heb vandaag xenon verlichting gehaald en geinstalleerd.
Cool man! 8)
Hoeveel K is het?
AIYOKU wrote:slydawg wrote:Heb vandaag xenon verlichting gehaald en geinstalleerd.
Cool man! 8)
Hoeveel K is het?
8000K