Integra importeren, wat vraagjes

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

en als je hem eenmaal hebt, begrijp je waarom het geen dagelijkse auto is.


wa nie? mijnes is (nog) gewoon dagelijkse frikandel!
ik wil graag dagelijks genieten namelijk...

het feit dat ik er een tweede bij ga kopen (oldtimertje) als daily is meer gericht op financien en wintertijd.
financien: 2 auto's is in mijn geval goedkoper te doen dan eentje.
wintertijd: ben het beu om altijd te eindigen met een roestbak, no matter hoeveel moeite ik ook doe om het tegen te gaan.

en ow ja: dan is er niet de druk op vrijdag als je begint aan een mod, dattie op maandag weer MOET rijden... wil ik ook wel eens voelen hoe dat is :)

maar een ITR kan echt wel een leuke daily zijn hoor. En qua pakezel: DAMN wat heeft dat ding een kofferbak! echt wel geschikt voor wat ik ooit sjouw...
Mad Matt
Posts: 16
Joined: Sun Jul 09, 2006 12:13 pm

Post by Mad Matt »

ik sluit me helemaal bij baRt aan.

Ik had een mr2 turbo met 290pk, die gebruikte ik ook dagelijks.
Auto's zijn gebruiksvoorwerpen en die moet je ook gebruiken, het is leuk om er naar te kijken, maar veel leuker om er gewoon in te rijden
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Mad Matt wrote:ik sluit me helemaal bij baRt aan.

Ik had een mr2 turbo met 290pk, die gebruikte ik ook dagelijks.
Auto's zijn gebruiksvoorwerpen en die moet je ook gebruiken, het is leuk om er naar te kijken, maar veel leuker om er gewoon in te rijden


Mee eens, al denken sommige mensen hier heel anders over...toch Sander? :-)
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Juist! Het is mijn troetelkind en die ga ik niet vermoeien met woon-werk verkeer. Daar is een oude shitvic voor. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Je kunt hem wel gebruiken voor dagelijks. Tuurlijk! Doe ik nu ook, anders kan ik het je ook niet afraden. Zou graag iets anders dagelijks gebruiken, maar daar heb ik het geld (nog) niet voor.
Mijn keus zou uit gaan naar een golf 5 tdi als dagelijkse rag-bak
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

VTECCIE wrote:Juist! Het is mijn troetelkind en die ga ik niet vermoeien met woon-werk verkeer. Daar is een oude shitvic voor. :D

Ik zou zeggen visstick :wink:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Uiteraard kan het wel maar waarom zou ik loze kilometers stilstaan, of langzaam rijden, op de ITR zetten? Genieten doe ik op zo'n moment niet van de ITR hoor, of van welke wagen dan ook.

Als je de centjes er niet voor hebt dan houdt het op maar het is ook mijn mening en die is gelukkig geen standaard voor de rest van de mensheid.

:D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Mad Matt
Posts: 16
Joined: Sun Jul 09, 2006 12:13 pm

Post by Mad Matt »

ach, een auto blijft een auto ;)
Er zijn altijd mensen die een auto als een extra'tje kunnen houden, hoop dat ik dat kan blijven doen met een mooie buikschuiver :)
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

mja, ik ga ook doen wat Sander doet hoor... alleen zitten dus meerdere redenen achter...
Locked