Even een vraag,
Peter adviseerde mij om V-power te tanken met de ATR. Dit i.v.m. een vervuilde EGR klep geloof ik.
NU wil ik dat best doen, feit wil alleen dat ik al jaren bij een klant van me tank. En hij heeft een BP station..
Zou het kwaad kunnen om over te stappen?? Dacht dat de Ultimate en de V-Power nagenoeg gelijk aan elkaar waren.
GRaag een Jullie visie
Greetzzzzzzzzz
V-Power of BP Ultimate
Re: V-Power of BP Ultimate
Mr Del Sol wrote:Even een vraag,
Peter adviseerde mij om V-power te tanken met de ATR. Dit i.v.m. een vervuilde EGR klep geloof ik.
NU wil ik dat best doen, feit wil alleen dat ik al jaren bij een klant van me tank. En hij heeft een BP station..
Zou het kwaad kunnen om over te stappen?? Dacht dat de Ultimate en de V-Power nagenoeg gelijk aan elkaar waren.
GRaag een Jullie visie
Greetzzzzzzzzz
Neem gerust je tijd en lees dit: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1269
En daaruit kun je zelf je conclusie trekken wat je wil gaan tanken :wink:
Maar als je toch al bij de BP tankt, zou ik daar niet weg gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar hun benzine. V-power zou ik iig niet tanken, simpel omdat het ron gehalte lager ligt. Ik zeg niet dat het slechte benzine is, zeker niet. Voor mij is het echter alleen BP of Texaco...
Maar als je toch al bij de BP tankt, zou ik daar niet weg gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar hun benzine. V-power zou ik iig niet tanken, simpel omdat het ron gehalte lager ligt. Ik zeg niet dat het slechte benzine is, zeker niet. Voor mij is het echter alleen BP of Texaco...
Aangezien er inderdaad al een groot benzine topic is gaat deze op slot.
Verdere benzine praat dus hier: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1269
Verdere benzine praat dus hier: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1269
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007