Waar te koop: Mugen, Spoon

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Katana

Post by Katana »

Ebay of Internet :wink:
HONDA

Post by HONDA »

autodre wrote:
VTECCIE wrote:
autodre wrote:
En ook de 'oude garde' heeft het in dit topic mis wat betreft een shop.

Waar heb ik het mis dan?

Zie het niet als een aanval ofzo hoor :-) Maar hyper heeft via email duidelijk laten weten GEEN mugen te KUNNEN leveren. Ook niet bij doorvragen...

Ik zie het niet als een aanval maar geloven doe ik het niet. Alles wat Hyper wilde leveren moest uit bijvoorbeeld Japan komen. Alle Spoon rommel die ik had en ook mijn Blitz meters zijn op die manier uit Japan gekomen.

Ik kan niet geloven dat dat opeens niet meer mogelijk is. Hyper KAN het wel ergens bestellen maar ze WILLEN het waarschijnlijk niet bestellen.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil want eigenlijk zal het me jeuken wat Hyper wel of niet levert. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
autodre

Post by autodre »

VTECCIE wrote:
autodre wrote:
VTECCIE wrote:
autodre wrote:
En ook de 'oude garde' heeft het in dit topic mis wat betreft een shop.

Waar heb ik het mis dan?

Ik kan niet geloven dat dat opeens niet meer mogelijk is. Hyper KAN het wel ergens bestellen maar ze WILLEN het waarschijnlijk niet bestellen.

Wel ze willen/kunnen dus niet leveren. Dus even afwachten wie dat wel kan :) (of custom gaan)
Katana

Post by Katana »

Welke onderdelen zoek je precies?

G*tverdeg*dverdeg*tver!!!!!! :x :evil: :evil: :schieten: :satan: :heks: %#%$@$%$&^^#^%#$!!

Mijn laptop is vastgelopen! Nu zijn al mijn Mugen links samen met mijn favorites gedelete!
Dat word weer een weekje Googlen, krijg gelukkig maar 3.880.000 vermeldingen....
autodre

Post by autodre »

AIYOKU wrote:Welke onderdelen zoek je precies?

G*tverdeg*dverdeg*tver!!!!!! :x :evil: :evil: :schieten: :satan: :heks: %#%$@$%$&^^#^%#$!!

Mijn laptop is vastgelopen! Nu zijn al mijn Mugen links samen met mijn favorites gedelete!
Dat word weer een weekje Googlen, krijg gelukkig maar 3.880.000 vermeldingen....

Airbox, heb al wat reacties, van TCC en inter-tuning...

En succes! Soms wilde je dat PC's niet bestonden :)
Katana

Post by Katana »

In Japan kost ie 465,- euro. Moet ie alleen wel nog hier heen :wink:

Intertuning zou ik wat terug houdend zijn, vraag Frank of Martin over hun ervaring..
autodre

Post by autodre »

AIYOKU wrote:In Japan kost ie 465,- euro. Moet ie alleen wel nog hier heen :wink:

Intertuning zou ik wat terug houdend zijn, vraag Frank of Martin over hun ervaring..

Ja lange levertijden 2 jaar geleden ofzoiets..Vraag wel wat de levertijden nu zijn :) en bij elke 2 weken extra X euro eraf :)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

haha, dan zal je zien dat het ineens wel snel kan!

Wij moesten ook eerst even en bezoekje brengen voor het "ineens" wel geleverd werd.
Katana

Post by Katana »

Goede actie! Ben benieuwd naar de dyno :-)
Locked