... makkelijker kan niet geen last van dat werk met hout , geen last van water , snelle en eenvoudige montage en vooral ge gaat het verschil niet echt horen
@roblom
De ringen voor een ITR zijn dezelfde als voor een gewone Integra , ik zal eens kijken wat ze kosten en of ze specifiek te krijgen zijn ... :wink:
voor de mensen die mij niet kennen ( Martijn met een zilveren CTR ik heb er helaas niet zoveel als dat ik zou willen)
Aan Joanne en natuurlijk ook alle andere mensen die het willen weten met een CTR
Ik heb in Almere audio laten inbouwen:
Voor 13.5 cm---> dit zonder aanpassingen
Achter 16.5 cm---> ook zonder aanpassingen
Voor aanpassingen voor is het erg ingewikkeld omdat er standaard in het deurpaneel een voorgevormde ring zit waar, naar terugplaatsing op de deur, de speaker inpast voor een optimale geluidsverplaasing.
Wil je dit aanpassen moet er gesneden worden in en de deur en in de plaat ervoor. Ik heb wel op advies er dynamat tegenaan
Achter aanpassen in niet moeilijk dat is gewoon een 16.5 cm speaker met een enorme ruimte erachter P.s. dit heb ik wel laten opvullen met geluidsschuin of zo iets voor de holte erachter ( galmen ).
Voor lage weergaven, zeg maar de basstonen, en niet de kickbass is dit setje een topper.
Lage tonen zoals Ivo aangaf moeten echt uit een subwoofer komen.
Wel heb ik mijn versterker terug laten inbouwen. Over het geluid mag ik echt niet klagen ben zeer tevreden.
Ik mag geen reclame maken maar dat bedrijf heeft topwerk geleverd.
Voor merken kun je altijd even een PB sturen
Of misschien een volgende meeting even luisteren in de auto.
KLopt dat is het bedrijf waar ik geweest ben en super geholpen maar de aanpassing naar 16.5 cm moest er toch een stukje af van de binnenrand dat heb ik ook gezien en de MDF ring is ook geen probleem.
Na advies van hem toch en na 4 uur luisteren in de wand
toch besloten voor de wat makkelijkere manier, en daar geen spijt van.
Maar je heb gelijk Miquel.
Ik moest toch ook even op de financien letten :shock:
Ik wil dus ook andere audio, en heb besloten de standaard radio te houden(is zo'n mooie zilveren, zelfde als dash) en vind het erg prettig, dat ik geen frontje eraf hoef te halen als ik parkeer etc etc...
Alleen het geluid moet iets voller enzo...dus STANDAARD voor 13.5 achter 16.5, en met MDF beide 16.5? Verder, hebben jullie voor een compo set? dus met aparte tweeter, of heeft dat weinig zin op een standaard radio?
Laatste vraag, voor moet je hele deurpanel er even uit om de speaker te plaatsen correct?
1. Ik houdt mijn Honda radio(type B) vind ik zo mooi staan, en met parkeren geen frontjes die eruit moeten etc etc...
2. Speakers voor en achter 16.5CM...Ik denk FOCALS...
3. Ik ga mijn Ipod(3G) aansluiten via www.icepod.nl (menu werkt dan via je honda radio)
Ringen zijn al besteld bij rondevries, nu van de week even speakers luisteren, en het even laten inbouwen(die icepod dan)