Ik denk dat het komt door de scharnierpunten die heet kunnen worden. Normaal vet voldoet niet, je hebt hier hittebestendig vet nodig. Urea grease heet dat volgens het werkplaatshandboek.
Mijn civic ek4 deed het niet en de sol doet het ook niet...
Ik denk dat het te maken heeft met "hoe" je op pedaal trapt. Of je voet er scheef/schuin op staat en zo scheef/schuin naar beneden trapt. Door die manier zal het spul wel ongelijk slijten of aan het piepen komen...
Morgen ga ik ook eens op rug onder de dash liggen... 8)
Hoe je op het pedaal trapt maakt niet uit volgens mij en warm wordt het niet dus aan het gebruikte vet zal het ook niet liggen.
Het kraken ontstaat doordat het gewoon staal op staal is (staal van het pedaal zelf en staal van de pen van de hoofd cilinder (pen-gat verbinding). Dit gaat bij wat zwaardere draai/druk belasting altijd piepen. Enige goede manier om dit op te lossen is volgens mij door er bijv een nylon busje in te maken.
slydawg wrote:Ik heb de oplossing!! Muziek wat harder of gewoon meer gas geven!!
Ja net als die zogenaamde oplossing, als een smeris langs rijd om je getinte ramen te verbergen naar beneden te doen (in de winter), arme vrouwke :shock:
Hahahaha, hey het werkt(e).
Was afgelopen weekend toch weer aangehouden, was ff geld pinnen en plots zag ik een po-po bij de auto staan, alleen interesseerde het em niet dat ik geen parkeer kaartje had gekocht maar de voorste zijruiten, die vond ie wel interessant, ze zijn ietsjes te donker naar zijn mening.
Ik kreeg 2 opties, binnen 28dagen eraf of een lichtere tint.