Type-R Rijvaardigheid- & Antislipcursus [zondag 11 juni]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Katana

Post by Katana »

Martin.O wrote:je gaat toch niet het hoofd van frank op het lichaam van brenda plakken

slaap ik slecht van

:lol:
JAMES-san

Post by JAMES-san »

Hallo R-drive(ster)r(s),
Sorry dat ik jullie vroegtijdig moest verlaten, ben thuis gekomen, k´weet alleen niet meer hoe (!) en toen ik thuis was, na precies 1 uur rijden, moest ik inderdaad, "......................" nét op tijd !!!!! Gelukkig is de ATR hiervan verschoond gebleven, jakkes, hahahaha.
Intussen staan er rondom nieuw vers rubber, RE010/215-45-17, dus nu gaat het vast stukken beter, want de anderen waren glad (!) dus wanneer gaan we weer ? En het was toch écht lekker weer, deze keer om te rijden met airco, hahahahaha
Doegies en tot gauw misschien(de vrouw loopt op alle dag, van onze 2e dus als er nog iets leuks aan komt moet het wel snel zijn.....hahah)
VTECRob

Post by VTECRob »

Heej James,

Heb jij mijn voicemail bericht nog meegekregen?
Wij hebben jouw diploma voor je meegenomen.

Gr,

Robin en Eveline
JAMES-san

Post by JAMES-san »

Ha die Robin, yeap die zie ik nog wel een keertje tegemoet. Alvast H-dank voor de moeite.
Doegies,
IvoG

Post by IvoG »

Is er iemand die gegaan is die een verslagje wil schrijven van deze dag? Het zal dan in het Honda Revolutions clubblad verschijnen. Ik heb het wel na het weekend nodig. Mag meteen in het Engels, maar ook in Nederlands is goed (vertaal ik het zelf wel).

Jullie mogen ook elk in wat meer woorden dan tot nu toe hier in dit topic beschrijven wat jullie hiervan vonden, wat het leukste aan de dag was, wat je het meest interessant vond, waar je de meeste moeite mee had, wat voor weer het was, etc. Dan verzamel ik dat en vertaal dat naar een artikel.

Enne Rob, kan ik van jou dan wat foto's krijgen om op te sturen? Ook anderen met foto's zijn natuurlijk welkom.
VTECRob

Post by VTECRob »

Ivo, alle foto's die ik op de Carpyserver zet, verklein ik naar 1024x nogwat...
Kwestie van nog een keer doorklikken op de foto...
Is dat groot genoeg?
Anders kun je van mij ook de originele RAW bestanden krijgen.
no problem... just let me know...
IvoG

Post by IvoG »

Het worden waarschijnlijk de originelen, ze moeten in een blad afgedrukt worden, dus hoe RAWer, hoe beter.

Krijg ik misschien ook nog wat tekst? :o ops:
VTECRob

Post by VTECRob »

Krijg jij van mij de ruwe versies...
Locked