ja idd... een junk krijgt nr 4... vrienden de 1... vage bekenden en erg mooie vrouwen de 2... de 3? niemand, wat een nutteloze opmerking... kijk mij eens op mijn auto geilen... LOL
heb niet zoveel problemen mee, vrienden, vrienden van vrienden... heb er al veel gehad die langs me hebben plaats genomen. En elke keer weer zie ik het handje naar boven gaan richting die hendel aan het dak als ik nogal fanatiek op een bocht af rij En elke keer weer praten ze niet anders dan vol lof over de auto
Als iemand zo aan de deur zou komen zeg ik Nee.....dat was ook de vraag en daarom keuze 3.
Maar ligt er ook nog aan wie van mijn vrienden vraagt of hij mee mag, het is en blijft een heilig kindje van me en ga vast niet lopen roppen/raggen omdat hun dat zo leuk vinden.
Meerijdenbetekent niet dat ik automatisch ga lopen raggen, als de gelegenheid zich voordoet dan wil ik wel het gas even intrappen...
Ik heb ook al een schoonfamile lid naast me gehad die richting de hendel boven de deur ging maar tot z'n grote verbazing zit er bij de CTR geen hendel.
Hangt er gewoon vanaf wie en waar en wanneer , op zich heb ik er geen probleem mee maar m'n ITR is geen atractie van de kermis of geen taxi dus hangt van het moment af en wie :wink:
Ligt eraan wie. Kinderen bijvoorbeeld zoiezo. Een liefhebber, die aardig is ook wel. Iemand die zegt: mooie bak zeg, mag ik eens (mee)rijden met die gave opel---->klap voor z'n bek
lijkt em duidelijk resultaat: ligt aan de persoon!
en inderdaad, kinderen krijgen bijna altijd een ritje! Das gewoon leuk, die koppies vol verbazing over hoe hard dat gaat (en dan net de 5000rpm aantikken... ff laten wennen, en dan... aaahahaha prachtig!)
over die holy shit handle: ik ben en blijf van mening, dat de A-stijl de perfecte plaats ervoor is, zoals in de crx! geweldig!