International Honda Event - Pinkstermeeting 2006 - 2-5 juni
Enne Peter, dat moet ik ze wel nageven het was hartstikke gaaf net als voorgaande keer (2004) Je moet alleen even wennen aan het feit dat het een meerdaags spektakel is, want dat is het tenslotte ook ! Wij zijn hier niet zo bekend met degelijke meetings maar het heeft wel wat, zoniet méér dan een reguliere meeting (maar dát is mijn persoonlijke mening die ik niemand wil opleggen!) En je kan pas een mening geven als je er geweest bent, niet dan ?
Hopelijk tot gauw allemaal
JAMES-san/Hondadiecastworld
HONDA TYPE-R club Benelux
Hopelijk tot gauw allemaal
JAMES-san/Hondadiecastworld
HONDA TYPE-R club Benelux
becas© wrote:was een leuk evenement, kijken wat de rotterdammers er volgende keer mee doen....
Wat houdt dit nu in want daar zie ik nog geen antwoord op.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
ITR897 wrote:VTECCIE wrote:Laten we geen issue maken of het nu op zaterdag of zondag is. Wij als club hebben ook meetings zat op zaterdag. Doe je het op zondag dan zijn er weer mensen die dan wat hebben...
Ik denk dat het er vooral over gaat dat het een meeting is waar je verplicht wordt van verschillende dagen naartoe te gaan en dat je er niet gewoon één dag naar toe kan.
1. de verplichting van 3 dagen waar ik ( en vele meerdere ) geen zin in hebben.
2. Ik kan meestal wel proberen 1 dag weg te zijn van mijn werk maar meer niet.
3. Full-speed doen we al 2 jaar niet meer door:
a. slechte organisatie
b. 2 dagen hangen en steunen.
Maar ik ga er verder niet meer op in dit is nou mijn mening en stap ik niet meer van af.
als er nu de mogelijk komt om 1 dag te komen wil (len) ik (we) best bekijken om hier naar toe te komen.
ik zeg niet dat het evenement opzich niks is.
maar probeer wat flexibeler te worden naar de autoclubs :wink:
Indien inderdaad losse dagen mogelijk zijn maar dan alleen bij voorinschrijving (en desnoods betaling) dan krijg je er gegarandeerd meer mensen bij! Als ik daar de zondag ben en het bevalt mij erg goed, dan zou ik misschien zelfs maandag blijven, ook al wilde ik dat in eerste instantie niet.
Commitment kan op meerdere manieren, mensen alleen aan het begin binnenlaten en pas aan het eind 2 dagen later weer vrij te laten is volgens mij niet de juiste manier.
Commitment kan op meerdere manieren, mensen alleen aan het begin binnenlaten en pas aan het eind 2 dagen later weer vrij te laten is volgens mij niet de juiste manier.
Regels kunnen toch verbeterd worden? Krampachtig vasthouden aan het verleden schiet ook niet op als het heden om een andere aanpak vraagt.
Het maakt mij niet uit maar tot die tijd zien ze mij daar niet lopen.
Het maakt mij niet uit maar tot die tijd zien ze mij daar niet lopen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007